Lady Cachetta Geplaatst 25 december 2005 Share Geplaatst 25 december 2005 Zurb, Zorb, Zirx en Eddy wachten op je in Rijswijk. Ze zijn een tijdje weggeweest, maar weer terug en goed vindbaar dankzij nieuwe groene ectoplasma sporen. Aliens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 26 december 2005 Share Geplaatst 26 december 2005 He wat leuk! Mag het ook in de kerstavakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team brick Geplaatst 26 december 2005 Share Geplaatst 26 december 2005 De Aliëns zijn weer zijn geland. Toen deze cache op ons verlanglijstje stond was één van de aliëns net gevlogen. De cache staat inmiddels weer op onze to-do-lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 26 december 2005 Share Geplaatst 26 december 2005 Hmm is hier pas geleden ook een aliën geland, alleen deze komt geloof ik uit de middel eeuwen. Hij was gekleed in een zwarte maliën kloder met een groot zwaard in zijn hand. Zwoinc heet hij geloof ik, vreemd wezen hoor , wil ook niet meer weg, volgens mij heeft ie het hier wel naar zijn zin....... Vreemd...... Zal hem eens deze cache onder z'n schele ogen leggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 27 december 2005 Share Geplaatst 27 december 2005 De Aliëns zijn weer zijn geland. Toen deze cache op ons verlanglijstje stond was één van de aliëns net gevlogen. De cache staat inmiddels weer op onze to-do-lijst. <{POST_SNAPBACK}> He Magda hij staat ook op onze lijst. Gezamenlijk uitje van maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden