pirri Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Hoe kom ik erachter wat mijn persoonlijke geocaching id-nummer is?
Team 16 Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Hoe kom ik erachter wat mijn persoonlijke geocaching id-nummer is? <{POST_SNAPBACK}> Als je in het plaatje in je handtekening gaat staan zie je de link daarvan in je statusbalk met daarin je id-nummer verwerkt. In jou geval dus ?guid=c6fff5fe-3118-4cd2-ae62-1694064db4b5
pirri Geplaatst 8 december 2005 Auteur Geplaatst 8 december 2005 Ik dacht dat dat een korte cijfer-reeksje was. In ieder geval bedankt!
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik dacht dat dat een korte cijfer-reeksje was.In ieder geval bedankt! <{POST_SNAPBACK}> Je hebt ook gelijk. Je ID is ook een korter nummer. Het is een gewoon nummer zonder letters De mijne is bijvoorbeeld: 73308 Jouw ID-nummer op geocaching.com is: 266190
Team 16 Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik dacht dat dat een korte cijfer-reeksje was.In ieder geval bedankt! <{POST_SNAPBACK}> Je hebt ook gelijk. Je ID is ook een korter nummer. Het is een gewoon nummer zonder letters De mijne is bijvoorbeeld: 73308 Jouw ID-nummer op geocaching.com is: 266190 <{POST_SNAPBACK}> Klopt inderdaad, sorry. In GSAK help staat hoe je de id kunt verkrijgen als je premium member bent, verder heb ik geen idee.
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 No problemo. Wil je die van jou ook weten?
Team 16 Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 No problemo. Wil je die van jou ook weten? <{POST_SNAPBACK}> Ik weet hem inmiddels al, bedankt.
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 De lange reeks die jij opvoert, zal ook wel het ID-nummer zijn, maar dan waarschijnlijk versleutelt. Maar who cares? Je ID-nummer is niet geheim.
pirri Geplaatst 8 december 2005 Auteur Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat? Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat?Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> Dan moet ik wel de cachernaam exact weten van Terrier op geocaching.com Ik kan wel een terrier vinden maar dat is een cacher uit Indiana (VS)
pirri Geplaatst 8 december 2005 Auteur Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat?Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> Dan moet ik wel de cachernaam exact weten van Terrier op geocaching.com Ik kan wel een terrier vinden maar dat is een cacher uit Indiana (VS) <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij " de Terriër "
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat?Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> Dan moet ik wel de cachernaam exact weten van Terrier op geocaching.com Ik kan wel een terrier vinden maar dat is een cacher uit Indiana (VS) <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij " de Terriër " <{POST_SNAPBACK}> helaas, bestaat niet (niet met deze schrijfwijze)
Bitte ein Bit Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> En na die 30 jaar weet je niet eens de Nick Name? 1
Jurgen & Co Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...d1-46ee1f10d0de
de terriër Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> En na die 30 jaar weet je niet eens de Nick Name? <{POST_SNAPBACK}> Er is nog meer dat ie niet weet hoor... Maar uh....kan iemand mij vertellen waar dat ID handig voor is?
Aanbevolen berichten