pirri Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Hoe kom ik erachter wat mijn persoonlijke geocaching id-nummer is?
Team 16 Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Hoe kom ik erachter wat mijn persoonlijke geocaching id-nummer is? <{POST_SNAPBACK}> Als je in het plaatje in je handtekening gaat staan zie je de link daarvan in je statusbalk met daarin je id-nummer verwerkt. In jou geval dus ?guid=c6fff5fe-3118-4cd2-ae62-1694064db4b5
pirri Geplaatst 8 december 2005 Auteur Geplaatst 8 december 2005 Ik dacht dat dat een korte cijfer-reeksje was. In ieder geval bedankt!
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik dacht dat dat een korte cijfer-reeksje was.In ieder geval bedankt! <{POST_SNAPBACK}> Je hebt ook gelijk. Je ID is ook een korter nummer. Het is een gewoon nummer zonder letters De mijne is bijvoorbeeld: 73308 Jouw ID-nummer op geocaching.com is: 266190
Team 16 Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik dacht dat dat een korte cijfer-reeksje was.In ieder geval bedankt! <{POST_SNAPBACK}> Je hebt ook gelijk. Je ID is ook een korter nummer. Het is een gewoon nummer zonder letters De mijne is bijvoorbeeld: 73308 Jouw ID-nummer op geocaching.com is: 266190 <{POST_SNAPBACK}> Klopt inderdaad, sorry. In GSAK help staat hoe je de id kunt verkrijgen als je premium member bent, verder heb ik geen idee.
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 No problemo. Wil je die van jou ook weten?
Team 16 Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 No problemo. Wil je die van jou ook weten? <{POST_SNAPBACK}> Ik weet hem inmiddels al, bedankt.
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 De lange reeks die jij opvoert, zal ook wel het ID-nummer zijn, maar dan waarschijnlijk versleutelt. Maar who cares? Je ID-nummer is niet geheim.
pirri Geplaatst 8 december 2005 Auteur Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat? Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat?Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> Dan moet ik wel de cachernaam exact weten van Terrier op geocaching.com Ik kan wel een terrier vinden maar dat is een cacher uit Indiana (VS)
pirri Geplaatst 8 december 2005 Auteur Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat?Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> Dan moet ik wel de cachernaam exact weten van Terrier op geocaching.com Ik kan wel een terrier vinden maar dat is een cacher uit Indiana (VS) <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij " de Terriër "
Kruimeldief Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Okay, maar hoe weet je dat?Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> Dan moet ik wel de cachernaam exact weten van Terrier op geocaching.com Ik kan wel een terrier vinden maar dat is een cacher uit Indiana (VS) <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij " de Terriër " <{POST_SNAPBACK}> helaas, bestaat niet (niet met deze schrijfwijze)
Bitte ein Bit Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> En na die 30 jaar weet je niet eens de Nick Name? 1
Jurgen & Co Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...d1-46ee1f10d0de
de terriër Geplaatst 8 december 2005 Geplaatst 8 december 2005 Ik wil ook het gc-id van de Terrier weten. Dat mag ik ook weten want we hokken al meer dan 30 jaar samen <{POST_SNAPBACK}> En na die 30 jaar weet je niet eens de Nick Name? <{POST_SNAPBACK}> Er is nog meer dat ie niet weet hoor... Maar uh....kan iemand mij vertellen waar dat ID handig voor is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden