Spring naar bijdragen

Problemen met de RSS-feed?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Zijn er nog meer mensen bij wie de RSS-feed niet meer werkt zoals voorheen?

Sinds gisteravond heb ik nog maar 14 artikelen in mijn lijstje staan. Dat waren daarvoor een stuk of 30. Nog niet de 40 die ik zou moeten hebben maar álá.

 

Als het niet zo is, zal ik de fout bij mijzelf moeten zoeken. Momenteel gebruik ik gewoon Firefox om de feed binnen te halen. Misschien dat ik het anders maar eens met een ander proggie moet proberen.

 

Wat me trouwens opvalt, is dat de hele discussie over het Surprise-event ontbreekt.

Rara, wat is er aan de hand?

 

[EDIT] Ik heb het nu even via RSS-Reader geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook ik heb firefox opnieuw moeten starten. De laatse was van 22.24. Ik kreeg nu binnen 6 stuks van 9.52 tot 10.23. Ik heb wel een aantal filters lopen. Voor zover ik kan zien mis ik er twee van de ANWB padestoelen en rss-feed. Volgens mij is het mij wel eens vaker opgevallen dat ik niets binnen kreeg. iK zal er eens goed op letten of dit ook met het Duitse forum gebeurd of allen met het nederlands.

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds gisteravond heb ik nog maar 14 artikelen in mijn lijstje staan. Dat waren daarvoor een stuk of 30. Nog niet de 40 die ik zou moeten hebben maar álá.

De RSSFeeder is een "inleen product" waar ik wat omheen heb geknutseld. Hij werkt samen met de forum software, waar ik weinig van weet.

In de RSSFeeder informatie staat dar er een bugje inzit. Het gevolg daarvan is dat als er in een forum gepost wordt dat jij niet mag zien, het aantal zichtbare berichten voor jou eentje minder wordt.

Op het forum word er door de team leden in een speciale sectie met elkaar gecommuniceerd. Dat kost dus altijd een paar postjes als het team actief is.

 

Er zijn boze tongen die beweren dat in de RSSFeed de geodating postjes ontbraken nadat die Members Only was geworden. Stel, en ik zeg stel, dat dat waar zou zijn geweest, dan zou de communicatie over b.v. het Surprise event ook ten kosten zijn gegaan van het aantal zichtbare berichten. Omdat er nogal gepost werd voor het surprise event zou dit de zaak heel goed kunnen verklaren. In dat geval zou het dus niet aan je RSSReader liggen.

 

Als het waar is natuurlijk.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...