Geinponem Geplaatst 7 november 2005 Geplaatst 7 november 2005 Ik heb een puntbestand (.pnt) verkregen die ik graag zou willen omzetten naar waypoints (.wpt). Puntbestanden kan je namelijk (voor zover ik weet) niet inlezen in OziCE en waypoint natuurlijk wel. Heeft iemand hier ervaring mee?
0 Ruud4d Geplaatst 7 november 2005 Geplaatst 7 november 2005 Ik heb een puntbestand (.pnt) verkregen die ik graag zou willen omzetten naar waypoints (.wpt). Puntbestanden kan je namelijk (voor zover ik weet) niet inlezen in OziCE en waypoint natuurlijk wel. Heeft iemand hier ervaring mee? <{POST_SNAPBACK}> Heb je GPSBabel al geprobeerd? Hier kan je hem downloaden.
0 Geinponem Geplaatst 7 november 2005 Auteur Geplaatst 7 november 2005 GPSBabel geprobeerd, maar die kan (voor zover ik ontdekt heb) geen .pnt-bestanden inlezen.
0 Geinponem Geplaatst 7 november 2005 Auteur Geplaatst 7 november 2005 Het probleem is al opgelost. Het was heel simpel: puntbestand laden > Opslaan > Punten opslaan > Punten opslaan als waypointbestand. Logischer kan eigenlijk niet, maar ja ik zat weer eens te moeilijk te denken.
Vraag
Geinponem
Ik heb een puntbestand (.pnt) verkregen die ik graag zou willen omzetten naar waypoints (.wpt). Puntbestanden kan je namelijk (voor zover ik weet) niet inlezen in OziCE en waypoint natuurlijk wel. Heeft iemand hier ervaring mee?
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten