Spring naar bijdragen

Waar laat je je spullen?


Kiddooz

Aanbevolen berichten

Ik ga geocachen en ik neem mee:

 

Zo, biedt er iemand meer?  :eek:

 

 

Volgens mij gaat dit draadje over waar je die spullen in laat en niet over wat wij allemaal meeslepen op onze jacht. :D

 

Bij ons gaan alle spullen gewoon in een grote rugzak en als er ruimte tekort is dan gaat er een tweede mee.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

 

 

Twinlife je hebt helemaal gelijk. Daarom verwees ik ook al naar de topic die ik gelezen had. Ik heb nu een idee hoe andere cachers het doen.

Ik ga denk ik toch zelf wat in elkaar fröbelen omdat ik met een te zware rugzak snel gewrichtsproblemen krijg en het bij een betere verdeling wel goed volhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

[omdat wij met een kindje cachen (nu 2 jaar) moet er altijd een rugzak mee met een peuter-survival-kit. Daarnaast is altijd wel plaats voor batterijen, digicam, kompas etc....

 

 

Ik neem dan meestal wel de buggy mee op caches langer dan 1 km.

Mijn kleine Roe , wil namelijk altijd graag zelf lopen , maar loopt maar 1 km per uur.....

En daar heb ik niet altijd de tijd (lees geduld) voor :thumbup:

 

Bijkomend voordeel van deze terreinbuggy is dat er veel in kan.

 

Survivalkit voor Roe , genoeg water voor mamma Skippy en de tas met cachebeschrijving , reservebatterijen , pen , stempel en goodies.

En de tas met telefoon , portemonnee en sleutels

 

En natuurlijk..... de GPS :eek:

 

kortom , een pakezel is er niets bij!

bewerkt door skippy and company
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twinlife je hebt helemaal gelijk. Daarom verwees ik ook al naar de topic die ik gelezen had. Ik heb nu een idee hoe andere cachers het doen.

Ik ga denk ik toch zelf wat in elkaar fröbelen omdat ik met een te zware rugzak snel gewrichtsproblemen krijg en het bij een betere verdeling wel goed volhoud.

 

 

Hetzelfde geld bij ons ook, een klein beetje aan ruilspullen mee in de rugzak, een reepje in de jaszak heel soms nog wat drinken mee bij een tocht van ongeveer 5km and thats it.

Maar bij aankomst weer bij de auto dan gaat de andere rugzak die in de kofferbak ligt open met de etenswaren. :eek:

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg aangenaam om te lezen wat een ieder meeneemt op zijn cache-hunt tocht.

Mijn basisuitrusting bestaat vooral uit de GPS en een potlood, verder laat ik me inspireren door het moment, het gezelschap, en door de cache(s). Tijdens het zoeken ben ik ook vooral om zoek naar medecachers, maar tot op heden ben ik er nog niet 1 bewust tegengekomen.

Soms heb ik zo'n fotografen jasje aan, en soms alles in een soort 'polstas' bij me, maar dan van het type 'survival' :eek:

Enne als het ff kan een grote sigaar (model: corona, bolknak of churchill!) of pijp.

Lekker hoor. :thumbup:

Ik moet er nodig weer eens op uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sommige mensen nemen wel érg veel spullen mee. Omdat ik geocachen toch vooral als een outdoor-bezigheid zie, gaat alles in een rugzakje (camelback) mee, en het geheel moet wel draagbaar blijven, ik ben tenslotte mijn eigen pakezel. :thumbup:

In de rugzak zit een waterzak. Drinken heb ik dus altijd bij, want wandelen en fietsen maakt dorstig.

soms gaat er een lunchpaketje mee.

dan komt de standaard uitrusting:

 

gps (en één setje oplaadbare reservebaterijen)

gsm

kompas (mini-mini uitvoering hangt aan de rugzak)

rekenmachine op zonne-energie (baterijtje is op)

prikstok (zodat niet de het hele EPE-gebied omgespit hoeft te worden)

potlood (kun je ook nog mee schrijven in nattigheid)

stickers voor logboek

kaartplotter (met gradenboog en geschikt voor stafkaarten)

cachebeschrijving op een A-4

soms een topo-kaart, als ik moeilijkheden (uitdaging) verwacht

soms een fotokamera

regenkleding (als 't nat is)

ruilspulletje, maar eigenlijk ruil ik nooit...

 

voor de rest vertrouw ik maar op m'n improvisatie (vroeger veel Mc-Gyver afleveringen gezien, dus.....) :eek:

 

volans

bewerkt door volans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...