Spring naar bijdragen

Pocket Queries Eigen Founds


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

Er is weer wat nieuws toegevoegd bij de pocket queries op GC.COM. Je kunt nu makkelijk een querie aamaken met mijn founds. Wanneer je een nieuwe querie aanmaakt kun je ook opgeven aan welke eisen de cache moet voldoen met iconen. Bij voorbeeld honden toegestaan en kamvuur. Attributes (click to include/exclude certain attributes). Er staat al iets op het GC-forum. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...12722&hl=pocket

 

Ik heb zo juist de querie eigen founds ontvangen en in GSAK geladen om te testen. IK heb er 275 gevonden en geladen. Maar het aantal gevonden word als 277 weergegeven. Dus er zit ergens een foutje in. Waarschijnlijk caches die per ongeluk op de verkeerde datum gelogd zijn en later aangepast. Dus wacht nog even met het importeren in je bestaande default database van GSAK.

 

Ik heb het gecontroleerd maar het word veroorzaakt door twee caches die ik perongeluk dubbel gelogd had. Maar ook de logjes die gearchiveerd zijn worden mee genomen.

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is weer wat nieuws toegevoegd bij de pocket queries op GC.COM. Je kunt nu makkelijk een querie aamaken met mijn founds. Wanneer je een nieuwe querie aanmaakt kun je ook opgeven aan welke eisen de cache moet voldoen met iconen. Bij voorbeeld honden toegestaan en kamvuur. Attributes (click to include/exclude certain attributes). Er staat al iets op het GC-forum. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...12722&hl=pocket

 

Ik heb zo juist de querie eigen founds ontvangen en in GSAK geladen om te testen. IK heb er 275 gevonden en geladen. Maar het aantal gevonden word als 277 weergegeven. Dus er zit ergens een foutje in. Waarschijnlijk caches die per ongeluk op de verkeerde datum gelogd zijn en later aangepast. Dus wacht nog even met het importeren in je bestaande default database van GSAK.

 

Ik heb het gecontroleerd maar het word veroorzaakt door twee caches die ik perongeluk dubbel gelogd had. Maar ook de logjes die gearchiveerd zijn worden mee genomen.

 

 

Het wordt elke keer beter als je het mij vraagt. :crybaby:

 

Wat betreft de aantalen, is bij mij ook anders, er worden er 256 geladen en 257 weergegeven. :cry:

 

Ben er nog niet acter waar de fout zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel lastig dat je voor de al gemaakte query's op kunt geven naar welk e-mail adres ze gestuurd moeten worden (in mijn geval een g-mail account) maar dat dit niet geldt voor de 'all my founds' query.

Die wordt gewoon naar je e-mail adres gestuurd wat bekend is in je geocache profile.

Dat wordt dus even doorsturen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg vandaag weer deze querie. Maar nogsteeds met de gearchiveerde logs. Zodat de gevonden telling in GSAK niet correct is. Ook is de layout iets veranderd. Ik kan de querie allen nog maar activeren en geen dag meer ingeven. Maar men is er nog wel mee bezig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...