debendevanvier Geplaatst 19 oktober 2005 Geplaatst 19 oktober 2005 Hoi Ik merk dat de behoefte*taalfouten*verbeteren erg groot is En ik weet dat er cache is die dus daar over gaat*wie weet waar die is?* Even kijken of ik niet in hun vaarwater ga zitten,of het idee niet het zelfte is? Dus waar en hoe heet die cache over/met*woordblindheid?* Jolanda
Twin Peaks Geplaatst 19 oktober 2005 Geplaatst 19 oktober 2005 Hoi Ik merk dat de behoefte*taalfouten*verbeteren erg groot is En ik weet dat er cache is die dus daar over gaat*wie weet waar die is?* Even kijken of ik niet in hun vaarwater ga zitten,of het idee niet het zelfte is? Dus waar en hoe heet die cache over/met*woordblindheid?* Jolanda <{POST_SNAPBACK}> Ik denk dat je deze bedoelt? "Taalvouten" van Willxii Carotte http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=86338
Wilxlii Carrotte Geplaatst 19 oktober 2005 Geplaatst 19 oktober 2005 Hoi Ik merk dat de behoefte*taalfouten*verbeteren erg groot is En ik weet dat er cache is die dus daar over gaat*wie weet waar die is?* Even kijken of ik niet in hun vaarwater ga zitten,of het idee niet het zelfte is? Dus waar en hoe heet die cache over/met*woordblindheid?* Jolanda <{POST_SNAPBACK}> In mijn cache Taalvouten moet je in een stuk tekst de fouten tellen om de cache te kunnen vinden. In mijn cache Ruurd & co komt iemand voor met dyslexie.
G.O.Jane Geplaatst 19 oktober 2005 Geplaatst 19 oktober 2005 Het eerste deel van Taalvouten is niet makkelijk te doen als je dislextie hebt. Het tweede deel, je log, is veel makkelijker. Waarschijnlijk hoef je daar als dyslecticus geen moeite voor te doen. Ik heb het het hulplijntje uiteindelijk gebruikt omdat ik niet aan het aantal fouten kwam. Ik weer nu dan ook de oplossing, maar welke 2 er nog fout zijn, het zal wel? Binnenkort ga ik in ieder geval de cache zoeken en een leuk logje plaatsen.
Aanbevolen berichten