Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Puzzel caches e.d.

De laatste tijd schieten caches waarin je puzzels, ree-busjes, code's en andere , voor de maker zeer "logisch", zaken moet "oplossen" als paddestoelen uit de grond. :crybaby:  Het is natuurlijk makkelijk om vanuit je luie stoel iets dergelijks te bedenken,maar geeft weinig of geen cache plezier.  Vaak resulteert dit ook nog, gezien het aantal tips, hins en andere aanwijzingen dat nodig is van de maker, in een eigenlijk onoplosbaar probleem hetgeen je de lust ontneemt nog veel aandacht aan dit soort caches te besteden. Eigenlijk hoort een cache welke is voorzien van een of meerdere opdrachten zodanig in elkaar te zitten dat hulp van de maker onnodig is, tenzij er aanwijzingen"in het veld" door externe oorzaken zoals werkzaamheden aan terreinen en/of wegen verloren zijn gegaan of gewisseld zijn geworden voor nieuwere uitvoeringen. :thumbup:

Kortom is het een trent in caches welke wij zeer betreuren. We hopen dat makers van nieuwe caches de moed en de fut hebben om een degelijke cache in elkaar te sleutelen i.p.v. bovenstaande flauwe zaken.

Verder wensen we iedereen veel cache plezier. Groet Kangoo-team.

Volgens mij ging het hier over (zie boven) :rolleyes:

Ik weet het, ik ben de MASTER om draadjes off-topic te maken, maar jullie gaan echt te ver.

Ik ga maar solliciteren als moderator :P

Ruud :beerchug:

Geplaatst (bewerkt)

Eh sorry, dit is ook nog even Off Topic maare hier moet ik toch even op reageren...

Ruud, jij als moderator?????

Ach en wee wat moet dat heen dan met dit forum???

Weet je neem er nog lekker één :rolleyes::beerchug:

Zo en nu weer on topic.

Een puzzeltje op zijn tijd is leuk, maar tegenwoordig zijn het echt bijna allemaal abracadabra plaatjes.

Een hint of een omschrijving die wat handvaten geeft mag er van mij best bij hoor! :thumbup:

bewerkt door Crow & Éowyn
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Hoe meer variatie hoe leuker, en zit er iets bij waarvan jij vindt dat het niks is doe je hem gewoon niet. Voor ieder wat wils zou ik zeggen

:thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...