Spring naar bijdragen

premium member


nl1ede

Aanbevolen berichten

Hoi, collega cacher's. Kan iemand vertellen hoe je nu op de legale manier premium member kan worden? Ik lees wel van alles om lid te kunnen worden zonder credit kaart etc, maar eigenlijk mis ik dus de Nederlandse beschrijving om PREMIUM lid te kunnen worden op de geocaching.nl site.. en wel in het NEDERLANDS.

:cry:

Nu is mijn engels gelukkig redelijk op pijl om daar op de GC.COM site nog wel doorheen te worstelen, maar kan mij voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dat niet kunnen.

Het lijkt mij daarom handig om dat stukje tekst ook op de GC.NL site er bij te laten zetten. Wie weet komen er dan ook gelijk wat meer betalende leden bij om de NL site beter up to date te houden om het maar zo te zeggen. :D

Wij hebben sinds gisteren eindelijk een mastercard ontvangen en gaan één dezer dagen aan de gang om de betaling rond te krijgen. (zowel premium als donateur) voor de NL site. Dat 10€ biljetje is eigenlijk maar een laag bedrag voor het vele werk wat er gedaan werd en nog gedaan moet worden op GC.NL :D

 

GROETEN EN TOT CACHE Erik Team NL1EDE

 

:thumbdown:

bewerkt door nl1ede
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

je kan ook een paypal account aanmaken en de betaling via paypal laten verlopne. Dat heb ik gedaan en het werkt perfect. De eerste keer moet je bij paypal je betalingsvorm kiezen en daarna hoed je alleen een gebruikersnaam en wachtwoord te geven!

 

HEt is betrouwbaar en door vele geaccepteerd.

 

John :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeg ik nu juist. Dat draadje gaat dus over alles behalve wat ik vraag. PPPfff

Ik vraag dus hoe je op een legale en "goede" manier premium lid kan worden.

In het Nederlands. Op de GC.NL site staat er helemaal niks over uitgelegd in het Nederlands, geen knopje te vinden. Is het nu zo moeilijk om een stukje tekst met de juiste knoppen in het Nederlands te hebben om betalingen te kunnen doen op onze Hollandse site?

 

Grtz van erik maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met daarbij, aanvullend op Camelion, waar haalt men het idee vandaan dat als men premiummember wordt van geocaching.com, wij, hier op geocaching.nl daar iets aan zouden hebben?

Iemand die premiummember wordt bij Geocaching.com, draagt daarmee echt niet bij aan de server, site of wat dan ook van geocaching.nl. Van het geld wat bij geocaching.com binnenkomt gaat echt geen cent naar geocaching.nl.

We spelen hetzelfde spelletje volgens hun regels, en gebruiken de database van "hun". Thats all

 

Ik vraag dus hoe je op een legale en "goede" manier premium lid kan worden.

In het Nederlands.

Dit doet vermoeden dat er ook een illegale manier is om premiummember van GC.com te worden?

Vreemde gedachtengang eigenlijk. Waarom zouden wij op .nl moeten uitleggen hoe je premiummember van gc.com wordt? We leggen toch ook niet uit hoe je lid kunt worden van de ANWB of wat voor club dan ook?

We leggen liever uit hoe je donateur van GC.nl wordt, daar hebbenw e financieel veel meer baat bij :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben sinds gisteren eindelijk een mastercard ontvangen en gaan één dezer dagen aan de gang om de betaling rond te krijgen. (zowel premium als donateur) voor de NL site. Dat 10€ biljetje is eigenlijk maar een laag bedrag voor het vele werk wat er gedaan werd en nog gedaan moet worden op GC.NL  :D

 

GROETEN EN TOT CACHE Erik Team NL1EDE

 

:thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat heb ik gevraagd kruimel :D

maar ja, er wordt wel meer half gelezen.

Ik heb het gehad over de com en de nl site. die 10€ is als donatie voor de nl site. premium heb je weer nodig om volledig gebruik te kunnen maken van de listings B.V. GSAK

:thumbdown:

 

grtz erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ok, misschien wordt er wel half gelezen, maar dan nog. Het gaat over 2 verschillende onderwerpen. Ik zie niet in waarom geocaching.nl op hun site in het nederlands zou moeten vertellen hoe je premiummember moet worden op .com Laat .com dat zelf doen als ze het zo graag willen. Laat .com niet zo moeilijk doen en alleen maar acceptatie via paypal dmv creditcard betalingen te promoten en niet de hele simpele manier van paypal door geld over te maken op een paypalrekening. Dat kan wel, maar wordt zo omslachtig mogelijk gemaakt.

 

Maar, heb nog geen antwoord op mijn vraag hoe het zit met je veronderstelling dat je ook illegaal lid kunt worden van .com, daar je het over een legale manier hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat heb ik gevraagd kruimel :D

maar ja, er wordt wel meer half gelezen.

Ik heb het gehad over de com en de nl site. die 10€ is als donatie voor de nl site. premium heb je weer nodig om volledig gebruik te kunnen maken van de listings B.V. GSAK

:thumbdown:

 

grtz erik

Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar gaat halen.

Bij .NL wordt je geen premium member maar donateur voor 10 euro.

Maar dat mag ook 1000 zijn misschien wordt er dan een uitzondering gemaakt en ben jij het eerste premium member van .NL. :cry:

Dit levert niet de gewenste Pocket Queries op die je voor GSAK wilt gebruiken.

daarvoor zul je Premiummember moeten worden bij .com.

Simpel en snel met PayPal betalen en je bent gelijk Premium. Binnen 1 minuut ligt de bevestiging in je mailbox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet nog leren quoten. :D

Kan het niet zo snel meer terug vinden, maar heb twee draadjes gevonden over dit onderwerp. Ik meen ooit gelezen te hebben dat je ook zonder CC kon betalen, maar heb dat zelf niet goed gelezen denk ik. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het met Paypal zonder Credit Card niet lukt, is onderstaande optie dan niet een idee? Of is dat te duur door bijkomende kosten ?

 

I don't want to use PayPal to subscribe. How can I become a member?

If you don't wish to use PayPal to subscribe, you can send a check or money order for $30 payable to Groundspeak to the following address:

Groundspeak

ATTN: Subscriptions

24 Roy St PMB 321

Seattle, WA 98109-4018

This will cover an annual subscription (sorry, no monthly subscriptions). Make sure to indicate your login name so we can set it up with a premium membership. We will email you once it has been activated.

Staat op deze pagina (onderaan).

 

Geïnformeerd bij de postbank en inderdaad de bijkomende kosten zijn bijna gelijk aan de kosten van het premium membership. Lijkt me geen optie.

Ruud :thumbdown:

 

Hier dus. je kan ook gewoon dollars in een enveloppe doen en dan maar duimen.

Ook geen optie dus. Gewoon iemand met een CC vragen of zelf een CC aanvragen is het beste. en zoals al eerder gezegt: Het probleem ligt niet bij PayPal maar bij Groundspeak.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet nog leren quoten.  :D

Kan het niet zo snel meer terug vinden, maar heb twee draadjes gevonden over dit onderwerp. Ik meen ooit gelezen te hebben dat je ook zonder CC kon betalen, maar heb dat zelf niet goed gelezen denk ik.  :thumbdown:

 

Klopt, je kunt ook zonder CC betalen, maar daarmee is het niet minder legaal :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van dit draadje vanochtend eindelijk maar eens doorgepakt. :D

Het donateursgeld voor stichting geocaching nederland is overgemaakt. :thumbdown: Hè hè, wat een bevalling......zo gepiept dus, maar altijd als een kip zonder kop aan voorbij gegaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van dit draadje vanochtend eindelijk maar eens doorgepakt. :D

Het donateursgeld voor stichting geocaching nederland is overgemaakt. :thumbdown:  Hè hè, wat een bevalling......zo gepiept dus, maar altijd als een kip zonder kop aan voorbij gegaan!

 

Ook wij zijn over de streep en hebben een donatie gedaan :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...