Team Gelaen Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Er onstaan spooklogs. "zo kom je nog eens ergens.nl" heeft een cache van mij gelogd, precies dezelfde omschrijving als de vorige logger, zelfs de datum is hetzelfde, zie http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...c5-de9c05f88e6e Wat blijkt alle logs van die cacher: jojonl, lijken bij andere caches ook dubbel voor te komen. Alle caches die jojonl gelogd heeft komen nu dubbel voor. Heeft iemand dit als eens gezien? Ik heb de dubbele maar gewoon verwijderd. Jan
Jurgen & Co Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 (bewerkt) Kan het niet zo zijn dat man en vrouw samen op pad zijn als team en apartt loggen? Misschien een mailtje sturen naar beide? Je kunt ook het logboek na kijken. 2 oktober 2005 bewerkt door Jurgen & Co
Team Gelaen Geplaatst 2 oktober 2005 Auteur Geplaatst 2 oktober 2005 hm, dat zou natuurlijk kunnen, mischien ben ik wat voorbarig. Ik zal eens een poging wagen. Ik laat het resutlaat wel weten. Jan
skippy and company Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Mischien wel een vaste cache partner , en is de een niet zo goed in het bedenken van cacheverhaaltjes ....
Team Firefox Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Mischien wel een vaste cache partner , en is de een niet zo goed in het bedenken van cacheverhaaltjes .... <{POST_SNAPBACK}> of is de Nederlandse taal gewoon niet machtig
Team Gelaen Geplaatst 2 oktober 2005 Auteur Geplaatst 2 oktober 2005 Tsja, Meestal stuur ik eerst een mail en handel daarna pas. Doe ik het een keer andersom, had ik dat beter niet kunnen doen. Wat blijkt, jojonl heeft zijn (haar) naam gewijzigd in "zo kom je nog eens ergens.nl" en de logs gekopieerd. Jan
Team Professor X Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Team Gelaen Geplaatst op Vandaag, 22:35 Wat blijkt, jojonl heeft zijn (haar) naam gewijzigd in "zo kom je nog eens ergens.nl" en de logs gekopieerd. Dus jojonl bestaat als nickname niet meer? De kreet Zokomjenogeensergens(.nl) is ook de lijfspreuk van Goofy. Hier dacht ik gelijk aan, maar het zijn blijkbaar toch andere mensen. Nou ja, kun je toch je lijst opschonen en jojonl eruit gummen
Jurgen & Co Geplaatst 2 oktober 2005 Geplaatst 2 oktober 2005 Misschien is het ook wel zo netjes van Jojonl of zokomjenogeenergens.nl om de diverse cache eigenaren te mailen. Dan zijn zij ook gelijk op de hoogte. Maar wanneer je je naam veranderd is dan niet zo dat de logjes ook gelijk mee gaan. of heeft hij een nieuw account aangemaakt?
Team Gelaen Geplaatst 2 oktober 2005 Auteur Geplaatst 2 oktober 2005 Er is een nieuw account aangemaakt en de logs zijn handmatig gekopieerd. Ik had direct na het deleten van de log al een mail van hun met uitleg. Ik heb ze teruggemaild dat het wel zo handig zou zijn om de eigenaar van de cache of via de log of via mail op de hoogte te brengen van de actie. Door de aparte naam en geen verdere uitleg leek het er bij mij op dat er een 'grapjas' bezig was. Jan
Nico Bartels Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Maar wanneer je je naam veranderd is dan niet zo dat de logjes ook gelijk mee gaan. of heeft hij een nieuw account aangemaakt? <{POST_SNAPBACK}> Als je bij .com je naam/alias veranderd, dan verandert dat ook boven je logjes van de (niet) gevonden caches. Alleen niet altijd meteen, net als dat het aantal founds niet altijd meteen wordt geupdate als je een oud logje bekijkt.. Nico
Kruimeldief Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Er onstaan spooklogs. "zo kom je nog eens ergens.nl" heeft een cache van mij gelogd, precies dezelfde omschrijving als de vorige logger, zelfs de datum is hetzelfde, zie http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...c5-de9c05f88e6e Wat blijkt alle logs van die cacher: jojonl, lijken bij andere caches ook dubbel voor te komen. Alle caches die jojonl gelogd heeft komen nu dubbel voor. Heeft iemand dit als eens gezien? Ik heb de dubbele maar gewoon verwijderd. <{POST_SNAPBACK}> Wat ook wel eens gebeurd, is dat een paartje altijd als team heeft gelogd. Niet iedere paar is zo standvastig als Kruimel en fee om al 30 jaar samen door te gaan. Als het paartje nu eens gewoon uit elkaar gegaan is en beide toch doorgaan met cachen? Een van beide kan alleen maar de orginele naam houden. De ander, als die ook door gaat met cachen, wil wel de samen gevonden caches ook gewoon op zijn/haar naam. Oude notities worden erbij gezocht en alles wordt nog ens gelogd, maar dan onder de nieuwe naam... Is volkomen legaal en volkomen eerlijk. Volgens mij moet je niet mailen, volgens mij moet je alle gedelete logjes weer terugplaatsen. Hetzelfde geldt voor een van de kinderen die altijd mee is geweest en nu "voor zichzelf" is begonnen. Mijn volwassen kinderen zijn wel eens mee geweest en hebben zo met ons een aantal caches gevonden. Loggen tot nutoe vinden ze niet nodig. Ze hebben gen GPS en geen account. Ik kan me best voorstellen dat als de vonk toch eens overgaat en ze toch willen gaan cache, ze ons vragen welke caches we samen gedaan hebben om die alvast ook in hun foud lijstjes te kunnen plaatsen en dus loggen. En dan even een opmerking, het klopt dat als jij je accountnaam veranderd, dat dan de logjes die je al ooit geplaatst hebt ook langzamerhand veranderen. het wachten is op een nieuw foundit cacn de cache en dan veranderd de naam, net zoals dan je aantal found its verander. Het klopt niet dat als je je accountnaam veranderd hebt dan dan ineens de oude en de nieuwe naam dubbel te zien zijn, ook noet voor een overgangsperiode.
Jurgen & Co Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Klopt mijn dochter heeft later ( met hulp van papa ) ook een eigen account aangemaakt. Maar het met het naloggen is wel vermeld zodat er geen misverstanden zijn.
Kruimeldief Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Klopt mijn dochter heeft later ( met hulp van papa ) ook een eigen account aangemaakt. Maar het met het naloggen is wel vermeld zodat er geen misverstanden zijn. <{POST_SNAPBACK}> Ja, precies. maar je moet met me eens zijn dat het "naloggen" in mijn eerste optie misschien het misschien net iets te pijnlijk is om het maar zo even t vermelden Happy endings are just stories that haven't finished.
Jurgen & Co Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) Klopt ( ik ook, maar wel als goede vrienden ). In bepaalde gevallen wil of kun je de reden niet vermelden. Of je moet het omschrijven op een manier zodat de eigenaar tevreden is en je de werkelijke situatie niet vermeld. Maar soms is het denk ik toch beter om iets te zeggen dit voorkomt raden of vevelende actie en zoals je nu ook al weer ziet een hele lange thread op het forum. 3 oktober 2005 bewerkt door Jurgen & Co
Kruimeldief Geplaatst 4 oktober 2005 Geplaatst 4 oktober 2005 Klopt ( ik ook, maar wel als goede vrienden ). In bepaalde gevallen wil of kun je de reden niet vermelden. Of je moet het omschrijven op een manier zodat de eigenaar tevreden is en je de werkelijke situatie niet vermeld. Maar soms is het denk ik toch beter om iets te zeggen dit voorkomt raden of vevelende actie en zoals je nu ook al weer ziet een hele lange thread op het forum. <{POST_SNAPBACK}> Hehehe, je bent wel eerlijk, je had ook niet(s) hoeven te replyen Ik ken er meer die in hetzelfde schuitje zitten cq zaten en dan alle caches weer opnieuw loggen. Is ook geen enkel probleem. Maar goed, ik denk dat ik (en nu dus wij) aardig dicht in de buurt van de realiteit zitten voor wat de "spooklogjes" betreft.
Aanbevolen berichten