datts Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 (bewerkt) Hoy nederlandse collegea Heb in juni laatstleden een GPSmap 76 cs besteld bij een Nederlandse firma DHS electronics. De betaling gebeurde direct na de bestelling maar de levering liet bijna 2 maanden op zich wachten (autokit was niet binnen ??) Uiteindelijk dan toch ontvangen maar een nederlandstalige handleiding ontbreekt . 2 mails, met de vraag om deze handleiding, naar de desbetreffende firma blijven gewoon ONBEANTWOORD . Kan me iemand verder helpen, eventueel met contact op te nemen met de firma of het opsturen (eventueel tegen vergoeding) van een nederlandstalige handleiding. Eventuele reacties kunnen terecht bij "datts@pandora.be" Groetjes Datts 18 september 2005 bewerkt door datts
Peetee Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 (bewerkt) Goed, de boodschap is duidelijk dus: niet kopen via DHS Electronics. Maar de NL-handleiding kun je veelal bij de importeur bestellen. In Nederland is dat Sailtron, www.sailtron.nl. Ik heb bij hen al twee keer een NL-handleiding besteld, en die binnen een week ontvangen. Er waren verder geen kosten aan verbonden. Stuur wel even het type en serienummer mee om hen te kunnen laten beoordelen/controleren of het apparaat niet via de grijze import (=buiten de importeur om) het land is binnengekomen. 18 september 2005 bewerkt door Peetee
datts Geplaatst 18 september 2005 Auteur Geplaatst 18 september 2005 Ok zal het eens proberen, maar ik weet niet of dit toestel wel degelijk door die importeur ingevoerd is ??
datts Geplaatst 20 september 2005 Auteur Geplaatst 20 september 2005 Dirk bedankt, komt wwarschijnlijk ij grote trekken overeen met wat ik heb. Zal maar beginnen studeren zeker.
dusee Geplaatst 21 september 2005 Geplaatst 21 september 2005 Studeren; een keer goed doorlezen kan verhelderend werken. Het punt is waarschijnlijk nieuw met gps en dan ook nog in een andere taal denken Een tip is misschien vast je pagina's te beperken en te voorzien van bijpassende data velden, waardoor je vast overzicht krijgt; hoofdmenu/ instellen/ pagina volgorde; te denken valt aan; combinatie over de weg en te voet kaart; 2 datavelden;ete tot best en afstand tot bestemming. kompas; voorliggende koers, afst tot volg peiling, miswijzing hoogtemeter op barometer altijd aan datavelden; luchtdruk, hoogte satellietscherm; kompas aan je kunt zo naar een bestemming rijden, geocachen /wandelen en het weer zien ingeval de ontvangst wegvalt kan je vanaf de laatste peiling de voorliggende koers daar op richten. Nu alle verplaatsingen plannen met go-to's, routes, markeren en tracks maken laden en ontladen op de pc. deze mogelijkheden biedt het functieoverzicht inclusief verdiepen in diverse technieken mede afkomstig van alle creatievelingen en vragenstellers van de diverse forums. Gemaakt door en voor gebruikers. moeten studeren hoeft niet, je zou het eens kunnen bekijken
Aanbevolen berichten