Twinlife Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Toch jammer. Ik had die caches graag nog opgezocht. <{POST_SNAPBACK}> Misschien kan dat alsnog een keer als ze geadopteerd worden. Gr Twinlife
Kruimeldief Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Toch jammer. Ik had die caches graag nog opgezocht. <{POST_SNAPBACK}> Dat is een ander verhaal. Ik had er ook nog een paar er van op mijn lijstje staan. Er lagen nog 2 a 3 in Friesland die we nog niet haden.
Noorman Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Toch jammer. Ik had die caches graag nog opgezocht. <{POST_SNAPBACK}> Misschien kan dat alsnog een keer als ze geadopteerd worden. Gr Twinlife <{POST_SNAPBACK}> Tja, misschien wel...ik wacht wel ff af wat er gebeurt.
Twinlife Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Toch jammer. Ik had die caches graag nog opgezocht. <{POST_SNAPBACK}> Dat is een ander verhaal. Ik had er ook nog een paar er van op mijn lijstje staan. Er lagen nog 2 a 3 in Friesland die we nog niet haden. <{POST_SNAPBACK}> En Italie zeker ook. Maar misschien zijn er cachers die 1 of meerdere willen adopteren. Gr Twinlife
Team Professor X Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 De caches worden tenminste netjes op non-actief en later gearchiveerd gezet. Dat is wel eens anders in cacheland waar sommigen nooit reageren op mailtjes of hun cache gewoon laten wegrotten.... . Het blijft een spelletje, maar fatsoensregels gelden ook hier. Woon iets te ver van Noord-Drenthe, Groningen om ze te adopteren, anders had ik wel een PM gestuurd .
barny Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 De caches worden tenminste netjes op non-actief en later gearchiveerd gezet. Dat is wel eens anders in cacheland waar sommigen nooit reageren op mailtjes of hun cache gewoon laten wegrotten.... . Het blijft een spelletje, maar fatsoensregels gelden ook hier. ben ik geheel mee eens en de reden van archiveren is alleen voor hun belangrijk er zijn nog zat cache's te doen en iedereen kan nog zat cache's plaatsen. Barny Ik heb ze alle zeven op een rijtje. Maar ze werken in ploegendienst.
Zero CooL Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 [en de reden van archiveren is alleen voor hun belangrijk Barny <{POST_SNAPBACK}> Precies, dat kan heel persoonlijk zijn en niet geschikt om op het forum over te speculeren. Draadje gaat op slot, er zijn zo te zien zat pm'tjes onderweg? ZC
Aanbevolen berichten