kroep loekies Geplaatst 14 september 2005 Auteur Geplaatst 14 september 2005 GEWELDIG!!!! uh nog een klein vraagje.... hoe kom je eigenlijk het makkelijkst op de DHZ pagina. ik bedoel op de homepage staatìe geloof ik niet en ook niet als link bij de kaarten, ook bij MY cache page kan ik het niet vinden. natuurlijk weet ik dat ik het webadres kan aangeven en dan surft hij wel, maar waar vind ik eigenlijk de link? (oke dit is meer een newby vraagje maar wel met betrekking tot vorige postings)... en ik heb echt eerst "even" gezocht...
Jurgen & Co Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Hij staat wel degelijk op de hoofdpagina. In de tekst vind je een alinea. Nog een keer goed kijken. Ik heb dat ook wel eens je leest soms zomaar over iets heen.
Noorman Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 En als je het echt niet kunt vinden, gebruik dan hier bovenstaand URL en maak er een favorietje van. (heb ik zelf ook hoor... )
kroep loekies Geplaatst 14 september 2005 Auteur Geplaatst 14 september 2005 natuurlijk heb je gelijk, ik heb geloof ik nog nooit op de homepage gescrold ik zie dat hij onder aan staat... bij dit spel mogen de probleemzaken geloof ik wel boven aan de pagina, ik snap er vaak helemaal niets van en eigenlijk ben ik helemaal geen digibeet. nou ja, ik voel me met de dag slimmer worden, dank je voor je snelle reactie
kroep loekies Geplaatst 14 september 2005 Auteur Geplaatst 14 september 2005 staat nu in favo... hahaha zo werktìe altijd
team astronaut Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 HaHa bij het begin wist ik ook maar weinig van dit web af
Reintje de Vos † Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Het ontbreken van een duidelijke link is nog een omissie. We zijn bezig het een en ander aan te passen. En omdat we niet willen dat de site "iedere dag anders is" laten we het even zo. Eigenlijk zijn we de oorspronkelijke "Doe het zelf" functies aan het veranderen in "Aanvullende functionaliteit" en echte DHZ functionaliteit. De kaarten maken is dan een voorbeeld van het eerste. Het aanvragen van gemiste logs een voorbeeld van de tweede.
Aanbevolen berichten