Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben premium member, maar ben nooit igelicht ;)

Mod.edit: quote gedeelte voor je aangepast

Ieder premiummember heeft een weekje geleden een email gehad.

Nee hoor....

Op 8-9-2005 berichtje van Jeremy Irish:

Dear Premium Member:

Everyone at Groundspeak thanks you for your ongoing support. Without your help we would have been unable to provide for the growing needs on the Geocaching.com web site. Each year we have doubled in site visitors, machines and server space to maintain the site and accommodate new geocachers and veterans of the activity.

Today we'd like to thank you by providing you a sneak peek at the new solution for locationless caches..... etc...

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb nog voor de post een mailtje naar Hawkeyes gestuurd met het verzoek de zaak terug te draaien. Ik heb hem daarbij aangeboden om zodra dit mogelijk zou zijn hem om te zetten naar een waything. Ik heb nog geen reactie ontvangen.

Ik was echter zo pissig dat ik inderdaad dit forum heb gebruikt om de stemming te peilen over deze premature disabling/archivering door de approver.

Als ik alle bovenstaande reacties opsom (buiten die van zc en kd) is men het met mij eens dat dit te vroeg was. Ik blijk zelfs premium member te kunnen worden als ik hem zelf had gearchiveerd.

Was de suggestie in de mail gekomen om:

1. hem te archiveren en vervolgens

2. het premium membership dat daaraan vast zit te gebruiken om hem als waything the lanceren.

Dan had ik dat direct gedaan. Die kans heb ik niet gehad.

Over en uit wat mij betreft. Zodra Waymarking publiek gaat zal ik hem als zodanig aanmelden. Het zou me trouwens niet verbazen als er een soort migratie pagina komt. Wel handig want dan blijven alle logs gehandhaafd.

Nu zal ik de logs op de aparte site die ik voor deze cache aan het maken ben veilig stellen en die tzt koppelen aan de nieuwe waymark cache.

Ik had dit graag op de pagina zelf gemeld. Maar als ik dat probeer krijg ik de melding:

icon_Boardattention.gifThe listing has been locked and is not accepting new log entries.

bewerkt door DaanVindZe
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...