team astronaut Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 mijne is gewoon Kampioenen! gaat over voetbal winnaars..... geen gekke tegengekomen.... maar gekke brengen wel aandacht mee
debendevanvier Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 De meest aparte cache ligt onder water en die logs over die bootjes*Schitterend* Maar volgens mij komt die niet meer boven water! deze bedoel ik dus!Theyeti 6 : X-marks the spot-15 (2)
Team Gebrook Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 De meest aparte cache ligt onder water en die logs over die bootjes*Schitterend* Maar volgens mij komt die niet meer boven water! deze bedoel ik dus!Theyeti 6 : X-marks the spot-15 (2) <{POST_SNAPBACK}> heb je gelijk in groetjes remco ....................TEAM GEBROOK.......................
Reintje de Vos † Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 Persoonlijk vind ik "Dleeblegeips" (GCPH48) wel een leuke naam voor een cache.
fraggle-team Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 (bewerkt) Zelf vind ik : Je kunt ( me) de rug op wel een leuke! of Zullen we vechten? <{POST_SNAPBACK}> He leuk! Die zijn van ons! Beide namen hebben inderdaad ook iets met de ligging van de cache te maken. En niet alleen grappige namen, we denken ook wel leuke caches! 9 september 2005 bewerkt door fraggle-team
debendevanvier Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 Zelf vind ik : Je kunt ( me) de rug op wel een leuke! of Zullen we vechten? <{POST_SNAPBACK}> He leuk! Die zijn van ons! Beide namen hebben inderdaad ook iets met de ligging van de cache te maken. En niet alleen grappige namen, we denken ook wel leuke caches! <{POST_SNAPBACK}> he fraggle-team hoe zit het met Je kunt (me) de rug op!!! in logs staan --> Volgens ons is het een ander vogelhuisje geworden met het nummer 112 --> Het paaltje van de een na laatste "opdracht" stond niet meer op de aangegeven plek En andere log ! Het nummer van het vogelhuisje was ons niet geheel duidelijk omdat er een nummer aan de onderkant van het huisje staat en deze niet past in de berekening Jullie reageren daar nog niet op,thja reden dat wij nog geen bezoek brengen Oja antwoord via PB!!! Jolanda de route voor dit weekend *speelbos is favoriet*
fraggle-team Geplaatst 9 september 2005 Geplaatst 9 september 2005 he fraggle-team hoe zit het met Je kunt (me) de rug op!!! in logs staan --> Volgens ons is het een ander vogelhuisje geworden met het nummer 112 --> Het paaltje van de een na laatste "opdracht" stond niet meer op de aangegeven plek PB is onderweg Jullie reageren daar nog niet op,thja reden dat wij nog geen bezoek brengen We reageren niet, omdat allles gewoon klopt, zoals in een log van 19 augustus ook is te lezen
Camelion Geplaatst 10 september 2005 Geplaatst 10 september 2005 Het forum is niet bedoeld om een dialoog in stand te houden. Daar is een email of PB systeem voor.
fraggle-team Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 (bewerkt) Het forum is niet bedoeld om een dialoog in stand te houden. Daar is een email of PB systeem voor. <{POST_SNAPBACK}> Dat is ook zeker niet de bedoeling. Zoals in de reply staat is er een PB onderweg! De tweede opmerking geldt natuurlijk voor elke lezer. Ennuh..... Ik heb kleine voeten en lange tenen ! 11 september 2005 bewerkt door fraggle-team
kipchen Geplaatst 16 september 2005 Auteur Geplaatst 16 september 2005 (bewerkt) De tweede opmerking geldt natuurlijk voor elke lezer. <{POST_SNAPBACK}> Ja bedankt, wij hebben hier wel wat aan. Zo en nu maar weer on topic Het tweede ei van Pino spreekt me ook wel aan. 16 september 2005 bewerkt door kipchen
team astronaut Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Mijn meest maffe naam vind ik!"lellebel"
team astronaut Geplaatst 16 september 2005 Geplaatst 16 september 2005 Leukste cache naam is verschillend...... Niet echt handig voor nieuw toptic.........
kipchen Geplaatst 16 september 2005 Auteur Geplaatst 16 september 2005 nieuw toptic <{POST_SNAPBACK}> En dat is dan wel weer een grappige naam voor een cache! Toptic!
Zero CooL Geplaatst 17 september 2005 Geplaatst 17 september 2005 Topic closed Als er geen opmerkingen over het topic geplaatst wordt en je moet wat melden doet het dan niet in het topic. Ga lekker pb'en, en of gebruik één of ander chat programma! Dit forum is geen chat!
Aanbevolen berichten