Spring naar bijdragen

Leesbaarheid cache kaart van Nederland


Track_leader

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik heb een simpele vraag.

 

Recentelijk was ik met een kennis aan het kijken welke caches er allemaal in Delft liggen. Nu het lijkt wel een heel nest! maar op de kaart op geocaching.nl staan ze allemaal op en over elkaar.

is dat beter weer te geven of is er een andere maniet om dit te bekijken.

 

JOhn :blush:

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In België beschikken we over één bestand met alle actieve Belgische caches erin (formaat: GPX, Ozi en TomTom) en wordt meermaals per week ge-update.

Super handig! :blush:

 

Alle actieve Belgische caches in één bestand

 

Mochten jullie interesse hebben om dit ook op te zetten, dan wil ik wel eens informeren wie dit gemaakt heeft en hoe het werkt. Ik vermoed dat dit een batch-job is en mits een kleine aanpassing ook bruikbaar is voor de NL caches.

 

Groetjes vanuit BE,

DanPan

bewerkt door danpan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In België beschikken we over één bestand met alle actieve Belgische caches erin  (formaat: GPX, Ozi en TomTom) en wordt meermaals per week ge-update.

Super handig! :blush:

 

Alle actieve Belgische caches in één bestand

 

Mochten jullie interesse hebben om dit ook op te zetten, dan wil ik wel eens informeren wie dit gemaakt heeft en hoe het werkt. Ik vermoed dat dit een batch-job is en mits een kleine aanpassing ook bruikbaar is voor de NL caches.

Dat zal geen probleem zijn voor Reintje of Albrt. Het zou me niet eens verbazen als het er al was. Echter, je zit nog wel met het feit dat je hetzelfde gaat aanbieden als geocaching.com die het aan premium members beschikbaar stelt. En ik weet niet of geocaching.com het erg leuk vind als wij gratis hun betaalde spullen gaan weggeven.

 

Het probleem zit vaak niet in de hoek "kunnen" maar veel meer in de hoek "mogen". Maar het heeft onze aandacht :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de doe het zelf pagina kun je ook je eigen kaarten samenstellen. Doormiddel van filters zullen het aantal caches afnemen en de leesbaarheid beter worden. Ook zul je dan bijvoorbeeld de door jou niet gevonden caches niet meer zien.

 

Je kunt natuurlijk ook met GSAk, Autoroute of Napsource gaan werken.

 

Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze pagina kun je van Nederland, België, Luxemburg, de grensstreek Duitsland of de grensstreek met Frankrijk, alle actieve caches downloaden. Ik heb geen idee hoevaak deze wordt üpgedate, op dit moment staan iig alle actieve caches erin.

 

Mike

 

Ja leuk, maar hoe krijg ik het programma geopend? Ik moet navigeren om hem te openen, maar dan moet ik wel weten met welk programma het gemaakt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

ik heb een simpele vraag.

 

Recentelijk was ik met een kennis aan het kijken welke caches er allemaal in Delft liggen. Nu het lijkt wel een heel nest! maar op de kaart op geocaching.nl staan ze allemaal op en over elkaar.

is dat beter weer te geven of is er een andere maniet om dit te bekijken.

 

JOhn  :lol1:

 

 

Indien je een cache opent en vervolgens in de beschrijving onder FIND "all nearby caches" aanklinkt, dan krijg je een lijst van alle cache in de buurt. Toch wel een handige optie. :beerchug:

 

Groet,

Peiling&Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...