Spring naar bijdragen

Mail via profiel van een gebruiker


Myth

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een aantal keer geprobeerd een andere cacher een mailbericht te sturen via zijn profiel op geocaching.nl Met steeds hetzelfde resultaat tot nu toe:

 

- na een paar uur een mail, dat de bezorging is vertraagd

- na weer een paar uur een bericht dat de boel niet berzorgd kan worden

 

Doe ik iets niet goed?

 

Bovendien staat in beide berichten het email-adres van de andere gebruiker. Dat blijft op deze manier dus niet helemaal geheim :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb nu een aantal keer geprobeerd een andere cacher een mailbericht te sturen via zijn profiel op geocaching.nl Met steeds hetzelfde resultaat tot nu toe:

 

- na een paar uur een mail, dat de bezorging is vertraagd

- na weer een paar uur een bericht dat de boel niet berzorgd kan worden

 

Doe ik iets niet goed?

 

Bovendien staat in beide berichten het email-adres van de andere gebruiker. Dat blijft op deze manier dus niet helemaal geheim :thumbdown:

 

 

Stuur me maar een testmail. Kijken of het aankomt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien staat in beide berichten het email-adres van de andere gebruiker. Dat blijft op deze manier dus niet helemaal geheim :thumbdown:

Dat is nu het mooie van je eigen profiel bewerken. je bent vrij om wel of niet je emailadres zichtbaar te laten zijn. Je kunt dus ook je emailadres weglaten en dat men je toch kan mailen.

Jij hebt bijvoorbeeld de complete emailoptie uit staan en men is niet in staat jou te mailen via de optie in je profiel.

 

En waarom zou je emailadres geheim moeten zijn? Maar, wil je dat je emailadres geheim blijft dan kun je dat aanvinken, alleen als je email verzonden hebt wordt je adres wel zichtbaar bij de geadresseerde, wat natuurlijk ook logisch is. Want wie wil er nu anonieme email lezen? :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook wel eens het idee dat de boel niet aankomt. Zowel mailtjes, als PB's.

Heb onze kruimel vorige week twee keer iets toegestuurd ,maar tot op heden niets vernomen. :thumbdown:

Dat kan kloppen Iwan, ik blijf ook steeds emailadressen wisselen. Ik heb de laatste week meer problemen met het ontvangen van email. Bij .com had men een storing in een modem zitten. Die leek opgelost te zijn, maar krijg al weer mijn email niet of dagen later. Ik maak nu maar eerst weer eigen emailadressen aan totdat ze het echt goed voor elkaar hebben daar.

PB, moet ik nog uitlezen. Ik loop al een paar dagen achter de feiten aan en heb o.a. alleen al daarom vandaag een vrije dag genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...