Spring naar bijdragen

Waypoints; Met de hand of anders naar de GPS?


Gast basenanke.nl

Aanbevolen berichten

Gast basenanke.nl

Ik heb een geko 201 gps ontvanger met datakabel.Nu heb ik gezien dat je bij iedere cache de waypoints kunt downloaden en in je gps ontvanger kunt laden.dmv div. programmaatjes.Maar als ik die waypoint file open in een of ander proggie,dan zie ik niet alle punten staan die mij de route naar de cache laten lopen.

 

Het is toch de bedoeling dat ik die punten niet zelf meer hoef in te voeren of zie ik het verkeerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast basenanke.nl
Het is toch de bedoeling dat ik die punten niet zelf meer hoef in te voeren of zie ik het verkeerd ?

Soms wel soms niet.

Kun je vertellen bij welke cache het niet gaat zoals je dat wilt?

 

GCMMTK imstenraderbos cache.

 

Maar als die points niet in die file zouden staan,wat is dan de bedoeling van die loc file ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch de bedoeling dat ik die punten niet zelf meer hoef in te voeren of zie ik het verkeerd ?

Soms wel soms niet.

Kun je vertellen bij welke cache het niet gaat zoals je dat wilt?

GCMMTK imstenraderbos cache.

 

Maar als die points niet in die file zouden staan,wat is dan de bedoeling van die loc file ?

De bedoeling van het standaard loc bestand is dat je het beginpunt in de gps kunt zetten.

Soms biedt de uitzetter op de cache pagina enige bestanden ter download aan waar mee je met verschillende programma's de route wp's in je gpsr kunt zetten.

De uitzetter van deze cache heeft er voor gekozen om dat niet te doen en dat is vaak de regel.

Dit houd dus in dat je de koords zelf in de gpsr moet kloppen, al of niet met de computer.

Dat wordt dus knippen en plakken! :blush:

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...