Spring naar bijdragen

Problemen met inloggen


5dunes

Aanbevolen berichten

Ik heb de nodige problemen met inloggen op www.geocaching.nl. Ik weet absoluut zeker dat ik de goede username en wachtwoord ingeef als ik het inlogscherm krijg. Echter de ene keer gaat het wel goed maar de meeste keren niet en krijg ik opnieuw een leeg inlogscherm. Iemand enig idee hoe dit komt?

 

Extra info: Als ik kies voor Log in rechts boven in het scherm raak ik ingelogd. Daarna wil ik echter naar mijn eigen cache pagina. Wordt er opnieuw gevraagd naar username & password en dan gaat het niet goed.

 

Gr. 5dunes

bewerkt door 5dunes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je spreekt over je eigen cache pagina, en dat je probeert in te loggen op www.geocaching.nl.

 

Alleen: je cache-pagina staat niet op www.geocaching.nl, maar op www.geocaching.com.

 

Welke van de twee geeft de inlogproblemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je spreekt over je eigen cache pagina, en dat je probeert in te loggen op www.geocaching.nl.

 

Alleen: je cache-pagina staat niet op www.geocaching.nl, maar op www.geocaching.com.

 

Welke van de twee geeft de inlogproblemen?

Ik denk dat we hier weer een geval hebben van iemand die denkt dat geocaching.com en geocaching.nl hetzelfde is.

 

Het is overduidelijk dat gedacht wordt dat de "knop" voor "my Account" een link is naar onze site, maar dat is dus niet zo.

 

Ik vermoed dat men via onze site/forum naar geocaching.com gaat en daar waarschijnlijk een andere inlognaam en password heeft. Dus, zal de 2e, het inloggen op geocaching.com wel degene zijn die problemen lijkt te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de nodige problemen met inloggen op www.geocaching.nl. Ik weet absoluut zeker dat ik de goede username en wachtwoord ingeef als ik het inlogscherm krijg. Echter de ene keer gaat het wel goed maar de meeste keren niet en krijg ik opnieuw een leeg inlogscherm. Iemand enig idee hoe dit komt?

 

Extra info: Als ik kies voor Log in rechts boven in het scherm raak ik ingelogd. Daarna wil ik echter naar mijn eigen cache pagina. Wordt er opnieuw gevraagd naar username & password en dan gaat het niet goed.

 

Gr. 5dunes

Zoals Peetee al vroeg, en ik ook vermoed, is dat je waarschijnlijk niet door hebt dat geocaching.nl en geocaching.com, twee verschillende sites zijn. Op onze Nederlandse site staan gewoon likjes naar de Amerikaanse site. Op de Amerikaanse site kun je de cachepagina's vinden.

Als je dus via geocaching.nl naar je cachepagina wilt dan moet jij je daar inloggen met de door jou opgegeven inlognaam en password voor geocaching.com

 

Wij hebben geen cachepagina's.

 

Dankzij je extra info is het wel duidelijk dacht ik :eek:

 

Met andere woorden, je bent bij de Edah en wilt daar de spaarkaart van C1000 inleveren :blink: Ofwel, u dient een deur verderop te zijn :beerchug:

 

En, dan kun je net als Albert zegt, beter de cookies aanlaten en remember me for the next time aanvinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de nodige problemen met inloggen op www.geocaching.nl. Ik weet absoluut zeker dat ik de goede username en wachtwoord ingeef als ik het inlogscherm krijg. Echter de ene keer gaat het wel goed maar de meeste keren niet en krijg ik opnieuw een leeg inlogscherm. Iemand enig idee hoe dit komt?

 

Extra info: Als ik kies voor Log in rechts boven in het scherm raak ik ingelogd. Daarna wil ik echter naar mijn eigen cache pagina. Wordt er opnieuw gevraagd naar username & password en dan gaat het niet goed.

 

Gr. 5dunes

Zoals Peetee al vroeg, en ik ook vermoed, is dat je waarschijnlijk niet door hebt dat geocaching.nl en geocaching.com, twee verschillende sites zijn. Op onze Nederlandse site staan gewoon likjes naar de Amerikaanse site. Op de Amerikaanse site kun je de cachepagina's vinden.

Als je dus via geocaching.nl naar je cachepagina wilt dan moet jij je daar inloggen met de door jou opgegeven inlognaam en password voor geocaching.com

 

Wij hebben geen cachepagina's.

 

Dankzij je extra info is het wel duidelijk dacht ik :eek:

 

Met andere woorden, je bent bij de Edah en wilt daar de spaarkaart van C1000 inleveren :blink: Ofwel, u dient een deur verderop te zijn :beerchug:

 

En, dan kun je net als Albert zegt, beter de cookies aanlaten en remember me for the next time aanvinken.

 

 

Helaas, ik moet jullie teleurstellen. Dat verschil heb ik prima door. Mijn username en wachtwoord voor het forum (van Geocaching.nl) en die van Geocaching.com zijn hetzelfde. Zojuist geconstateerd dat ik vanaf mijn laptop wel bij mijn eigen cache pagina kan komen maar vanaf mijn desktop niet. Nou ik weet het niet meer. Jullie wel.

 

Extra info: Als ik kies voor Log in rechts boven in het scherm (van Geocaching.com) raak ik ingelogd. Daarna wil ik echter naar mijn eigen cache pagina (ook via Geocaching.com). Wordt er opnieuw gevraagd naar username & password en dan gaat het niet goed. Dit alles werk op mijn laptop wel???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets met cookies? Kijk op je desktop hoe dat cookie gebeuren staat ingesteld.

 

Als dat gedaan is de cache legen. En inloggen dan :beerchug:

 

 

 

Toevoeging; Vergeet niet om "Remember me", aan te vinken. Is wel zo makkelijk.

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben geen cachepagina's.

 

Zojuist geconstateerd dat ik vanaf mijn laptop wel bij mijn eigen cache pagina kan komen maar vanaf mijn desktop niet. Nou ik weet het niet meer. Jullie wel.

 

Extra info: Daarna wil ik echter naar mijn eigen cache pagina

 

Voor iemand die geen eigen cache pagina heeft, wil je wel vaak naar je eigen cache pagina :thumbup:

 

Het heeft verder niets met het inloggen te maken, maar het lijkt er toch op dat je het een en het ander door elkaar haalt.

 

Heb je mijn geschiedenis en alle cookies al eens gewist? Verder moet dus om je inlognaam en je password te laten onthouden, je de cookies aan hebben staan en het vinke remember me aangevinkt hebben. maar ja, dat is ook al een keer of drie gemeld :thumbup:

 

Als je op de laptop wel kunt en op de PC niet, weet je in ieder geval dat het aan je eigen apparatuur ligt. .com of .nl maakt het niets uit of je wel of niet met een laptop werkt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen al het onzinnige commentaar op mijn vraag :lol:

 

+ Ik denk dat we hier weer een geval hebben van iemand die denkt dat geocaching.com en geocaching.nl hetzelfde is.

 

+ je bent bij de Edah en wilt daar de spaarkaart van C1000 inleveren

 

+ Wij hebben geen cachepagina's.

 

+ Voor iemand die geen eigen cache pagina heeft, wil je wel vaak naar je eigen cache pagina

 

zat er toch een antwoord tussen. Ooit heb ik op mijn desktop blijkbaar ooit eens onnadenkend aangegeven dat alle cookies van Geocaching.com geweigerd moeten worden. Na via configuratiescherm/internetopties/privacy/websites beheren deze weigering ongedaan te maken werkt het ook via mijn desktop weer.

:beerchug:

 

 

Wij hebben geen cachepagina's.

 

Zojuist geconstateerd dat ik vanaf mijn laptop wel bij mijn eigen cache pagina kan komen maar vanaf mijn desktop niet. Nou ik weet het niet meer. Jullie wel.

 

Extra info: Daarna wil ik echter naar mijn eigen cache pagina

 

Voor iemand die geen eigen cache pagina heeft, wil je wel vaak naar je eigen cache pagina :)

 

Het heeft verder niets met het inloggen te maken, maar het lijkt er toch op dat je het een en het ander door elkaar haalt.

 

Heb je mijn geschiedenis en alle cookies al eens gewist? Verder moet dus om je inlognaam en je password te laten onthouden, je de cookies aan hebben staan en het vinke remember me aangevinkt hebben. maar ja, dat is ook al een keer of drie gemeld :thumbup:

 

Als je op de laptop wel kunt en op de PC niet, weet je in ieder geval dat het aan je eigen apparatuur ligt. .com of .nl maakt het niets uit of je wel of niet met een laptop werkt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit heb ik op mijn desktop blijkbaar ooit eens onnadenkend aangegeven dat alle cookies van Geocaching.com geweigerd moeten worden. Na via configuratiescherm/internetopties/privacy/websites beheren deze weigering ongedaan te maken werkt het ook via mijn desktop weer.

:beerchug:

 

Tja, cookies weigeren kan, maar is eigenlijk nooit handig. Toch goed dat je zo de oorzaak van het probleem uitgevogeld hebt. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen al het onzinnige commentaar op mijn vraag :beerchug:

 

:lol:

Blij voor je dat het nu werkt maar die laatste nabrander lijkt met niet echt nodig. Als 'objectieve' lezer zie ik weinig onzinnigs en zie ik alleen maar een poging van forumleden om je, inclusief Edah/C1000 vergelijkingen, het een en ander beeldend uit te leggen om zo te komen tot een oplossing voor jouw probleem. Dat daarbij ook af en toe een tongue in cheek opmerking wordt gemaakt (over een vermeende cachepagina bijvoorbeeld) stoort niet echt, integendeel. Of heb je de smiley's van GC ook uitstaan? --> :) <--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen al het onzinnige commentaar op mijn vraag :beerchug:

Mijnheer, als u vindt dat het pogen om een oplossing aan te dragen voor uw probleem, waarbij natuurlijk en gelukkig, meer dan een mogelijke oplossing of oorzaak wordt genoemd, alle niet juiste oplossingen als onzinnig commentaar wilt afdoen, dan hebben wij elkaar in de toekomst maar zeer weinig te vertellen.

De juiste oplossing was immers al 1x genoemd en 2x herhaald.

 

Dit soort reacties maken dan dat o.a. ik, de volgende keer gewoon denk: "Zoek het zelf ff lekker uit"

 

Alsof het melden dat je geen cachepagina's hebt en daarbij niet in je cachepagina kunt komen lekker duidelijk is.

 

Verder wil ik als moderator van dit forum u er op wijzen dat uw reactie, zie de quote hierboven, ook gezien kan worden als het uitlokken van een flamewar, waar wij weer niet van gediend zijn en niet conform de forumregels is, die u als newby, nog vers in het geheugen moet liggen, omdat u deze hebt moeten lezen alvorens u toegang kreeg om te kunnen posten.

 

 

If you notice this notice than you'll notice it's worth noticing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen al het onzinnige commentaar op mijn vraag :lol:

 

:)

Blij voor je dat het nu werkt maar die laatste nabrander lijkt met niet echt nodig. Als 'objectieve' lezer zie ik weinig onzinnigs en zie ik alleen maar een poging van forumleden om je, inclusief Edah/C1000 vergelijkingen, het een en ander beeldend uit te leggen om zo te komen tot een oplossing voor jouw probleem. Dat daarbij ook af en toe een tongue in cheek opmerking wordt gemaakt (over een vermeende cachepagina bijvoorbeeld) stoort niet echt, integendeel. Of heb je de smiley's van GC ook uitstaan? --> :thumbup: <--

 

Zeer correcte reply, waarvoor dank.

 

Het is een mooie afsluiter.

 

Met andere woorden:

 

Topic Closed :beerchug:

 

This forum is not a concrete jungle, it's a human zoo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...