Team 16 Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Ik ben pas begonnen met G.S.A.K. en het lijkt me een top programma. Alleen soms laat mijn engels mij een beetje in de steek . Ik heb onlangs een keer op dit forum iets gelezen over een Nederlands talige handleiding van het programma, maar ik kan dit niet meer terugvinden. Kan iemand mij vertellen hoe ik hier aan kan komen??
Zero CooL Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Ik heb ook even voor je zitten struinen, maar ik kom er niet achter. Volgens mij is er nog niemand ingetrapt om de NL-handleiding voor GSAK te schrijven. Dus huh als je zin hebt
Team 16 Geplaatst 11 augustus 2005 Auteur Geplaatst 11 augustus 2005 Ik heb ook even voor je zitten struinen, maar ik kom er niet achter. Volgensmij is er nog niemand ingetrapt om de NL-handleiding voor GSAK te schrijven. Dus huh als je zin hebt <{POST_SNAPBACK}> Ok, dank je. Zal ik me wel vergist hebben.
Zero CooL Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Misschien een combi maken van: http://babelfish.altavista.com/ Met: http://gsak.net/help/ghelp.htm
Kruimeldief Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Er is in ieder geval geen Nederlandse beschrijving. maar als je echt specifieke vragen hebt waar je niet uit kunt komen zonder eerst te proberen stel ze maar. Doet me denken aan een vraag die elders ooit werd gesteld: - "Kun je een Skippybal ook oppompen met een fietspomp?" - "Heb je het zelf al eens geprobeerd"? - "Huh, nee....."
Geothean Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Ik ben de laatste dagen ook wat aan het zoeken naar informatie over GSAK. Op het Belgische forum vond ik een PowerPoint Presentatie. Niet echt een handleiding, maar leuk om even te bekijken en in het Nederlands. Belgisch Forum
dmace Geplaatst 12 augustus 2005 Geplaatst 12 augustus 2005 Ik ben de laatste dagen ook wat aan het zoeken naar informatie over GSAK.Op het Belgische forum vond ik een PowerPoint Presentatie. Niet echt een handleiding, maar leuk om even te bekijken en in het Nederlands. Belgisch Forum <{POST_SNAPBACK}> Grappig. Het is net reclame
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden