kleijberg Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 Hoe krijg ik een gsak bestand in mijn pda hp3715 b.v.d.henk
The Scorpios Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 Hoe krijg ik een gsak bestand in mijn pda hp3715 b.v.d.henk <{POST_SNAPBACK}> Ik wil graag mijn recente ervaringen delen maar eerst: wat wil je precies op je pda hebben? Nelleke
rhgs Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 Ik gebruik al een jaar een PDA met cachen, dus stel je vraag !
dmace Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 M.a.w. Wat wil je nou eigenlijk? GSAK stuurt geen bestanden naar je PDA (tenzij je dat elders in windows hebt kunnen configureren.) Je exportbestanden zet je meestal op je Harde Schijf, en dan op je PDA d.m.v. Synchen of Sleur en Pleur op je geheugenkaart.
kleijberg Geplaatst 11 augustus 2005 Auteur Geplaatst 11 augustus 2005 Hoe krijg ik een gsak bestand in mijn pda hp3715 b.v.d.henk <{POST_SNAPBACK}> Ik wil graag mijn recente ervaringen delen maar eerst: wat wil je precies op je pda hebben? Nelleke <{POST_SNAPBACK}> hallo ik zou graag de aanwijzingen die bij een cache horen in mijn pda willen zetten en zo onderweg geen papier hoeven meenemen alvast bedankt
Kapitein Haak Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 (bewerkt) Hoe krijg ik een gsak bestand in mijn pda hp3715 b.v.d.henk <{POST_SNAPBACK}> Ik wil graag mijn recente ervaringen delen maar eerst: wat wil je precies op je pda hebben? Nelleke <{POST_SNAPBACK}> hallo ik zou graag de aanwijzingen die bij een cache horen in mijn pda willen zetten en zo onderweg geen papier hoeven meenemen alvast bedankt <{POST_SNAPBACK}> Zie mijn website, hieronder. groeten Haak Zie mijn website, hieronder. groeten Haak 11 augustus 2005 bewerkt door Kapitein Haak
Kruimeldief Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Hmmm volgens mij ben je vergeten iets te schrijven Haak. Zie alleen maar een quote
debendevanvier Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Hoe krijg ik een gsak bestand in mijn pda hp3715 b.v.d.henk <{POST_SNAPBACK}> hmm ik heb deze gebruiks aanwijzing gebruikt van kruimel voor ons en zie is gelukt jolanda
rhgs Geplaatst 12 augustus 2005 Geplaatst 12 augustus 2005 (bewerkt) Ja hallo! Het ging dus over TOMTOM. Dat is iets anders als "op mijn PDA krijgen". En met "papierloos" denk ik aan HTML bestanden op de PDA en NIET aan "geen kaart op schoot tijdens het rijden". rhgs 12 augustus 2005 bewerkt door rhgs
debendevanvier Geplaatst 12 augustus 2005 Geplaatst 12 augustus 2005 Ja hallo!Het ging dus over TOMTOM. Dat is iets anders als "op mijn PDA krijgen". En met "papierloos" denk ik aan HTML bestanden op de PDA en NIET aan "geen kaart op schoot tijdens het rijden". rhgs <{POST_SNAPBACK}> kruimel schrijft daar *Er zijn dan nog wel meer leuke dingen te doen met de PDA, zoals de cachegegevens inclusief foto's opslaan op je PPC dmv een soort van ebookreader dat mobipocket heet en te downloaden is op mobipocket.com. * Jolanda
rhgs Geplaatst 12 augustus 2005 Geplaatst 12 augustus 2005 (bewerkt) Als met al ben ik een erg tevreden PDA cacher! Ik moest alleen even mijn PDA weer/water bestendig maken, maar nu dat gelukt is kan ik er alles mee in het veld en ook in de auto natuurlijk. 12 augustus 2005 bewerkt door rhgs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden