Spring naar bijdragen

Logs ongelijk aan statistieken; Oorzaak cachen in Duitsland?


Limboos

Aanbevolen berichten

Op vakantie in aanraking gekomen met het GPS/Geocaching virus.

Daar via een internet cafeetje een account aangemaakt en met een geleende GPS 3 cache's gelopen en naderhand gelogd bij dat cafeetje. Nu in Nederland nog 6 Nederlandse cache's erbij gelopen en gelogd.

 

Het probleem is nu. Bij de statistieken zie ik wel de Nederlandse logs. Maar niet de Duitse logs. Hoe kan ik die wijzigen zodat de statistieken kloppen?

Bij geocaching.com en bij geocaching.nl, staan bij "mijn pagina" wel de juiste aantallen.

 

B.v.d. Limboos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het probleem is nu. Bij de statistieken zie ik wel de Nederlandse logs. Maar niet de Duitse logs. Hoe kan ik die wijzigen zodat de statistieken kloppen?

Bij geocaching.com en bij geocaching.nl, staan bij "mijn pagina" wel de juiste aantallen.

Ik heb begrepen dat je er eerst 10 in Nederland moet doen voordat die buitenlandse vermeld worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is nu. Bij de statistieken zie ik wel de Nederlandse logs. Maar niet de Duitse logs. Hoe kan ik die wijzigen zodat de statistieken kloppen?

Bij geocaching.com en bij geocaching.nl, staan bij "mijn pagina" wel de juiste aantallen.

Ik heb begrepen dat je er eerst 10 in Nederland moet doen voordat die buitenlandse vermeld worden.

Dank je wel voor de snelle reactie. Zal er vandaag nog 1 bij zoeken (helaas een belgische). En van de week de rest nog meer Nederlandse. Ik woont namelijk bij de Belse en Duitse grens.

Mocht het dan nog niet werken, meld ik me wel weer.

Nogmaals dank.

Limboos. :ph34r:

bewerkt door Limboos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de snelle reactie. Zal er vandaag nog 1 bij zoeken (helaas een belgische). En van de week de rest nog meer Nederlandse. Ik woont namelijk bij de Belse en Duitse grens.

 

 

 

Als je de zoekfunctie gebruikt had was je het ook tegengekomen, maar ja de problemen zijn nu de wereld uit. ;)

Als je nog eens een leuke link zoekt voor buitenlandse gc cache pagina's kijk dan eens HIER. ;)

 

 

Gr Twinlife :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begrepen dat je er eerst 10 in Nederland moet doen voordat die buitenlandse vermeld worden.

Op dit moment is dat nog waar.

 

Albrt en ik zijn echter met een aanpassing bezig op dat gebied.

Je buitenlandse logs zullen na de aanpassing worden meegenomen als je of DHZ hebt geactiveerd, of 70% van je caches in Nederland hebt gevonden.

 

In beide gevallen lijkt het duidelijk dat je een op Nederland georiënteerde cacher bent.

En ja, dat geld dan ook voor de cache kaarten.

 

Uiteraard is het ook dan nog zo dat er soms logs gemist worden als gevolg van problemen met de communicatie met .com. Maar de gemiste logs kunnen dan via DHZ weer gecorrigeerd worden. Of, als ze op de kaart staan automatisch na verloop van tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...