Spring naar bijdragen

POI's maken voor TT navigator 5 mogelijk?


Gast signus

Aanbevolen berichten

Als newbe lees ik me suf over geocaching. Lijkt me erg leuk. Ik ben in het bezit van een PDA met hierop PDA Dash (weet inmiddels hoe dit werkt :beerchug: ) en Tom Tom navigator 5. Ik zie vele beschrijvingen over het kunnen invoegen van een POI in TT3. Kan dit in TT 5 ook??

 

Mijn bedoeling is om mij door TT naar het vertrekpunt te laten leiden, en hierna "over te stappen"op PDA dash

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als newbe lees ik me suf over geocaching. Lijkt me erg leuk. Ik ben in het bezit van een PDA met hierop PDA Dash (weet inmiddels hoe dit werkt :crybaby: ) en Tom Tom navigator 5. Ik zie vele beschrijvingen over het kunnen invoegen van een POI in TT3. Kan dit in TT 5 ook??

 

Voor het navigeren naar de startplek kun je prima gebruik maken van TT5. Het invoegen van POI's kan (uiteraard) op verschillende manieren. Gebruik je GSAK dan is het echt het truukje doorhebben en zo die gaat. Heb je dat niet, dan raad ik je aan gebruik te maken van OS GPSConvertor. http://www.freenetpages.co.uk/hp/barrydavies/osgps.htm. Werkt ook perfect! Tis effe puzzelen met directorys enzo maar verder....

 

suc6 :beerchug:

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wederom een draadje met weer dezelfde vraag en wederom een moderator die schrijft dat er ook een zoekfunctie op dit forum zit. Die werkt misschien niet naar behoren, maar voor wat Tomtom en Waypoints en startplek betreft wel. verder zijn er zelfs draadjes die "gepinned" zijn en dus altijd bovenaan staan. laat dat ook een draadje zijn met een beschrijving hoe nu alle waypoints in in Tomtom te plaatsen en laat dat nu van dezelfde hand komen als van deze mod.

 

Case closed, draadje gesloten :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...