Gast signus Geplaatst 8 augustus 2005 Geplaatst 8 augustus 2005 Als newbe lees ik me suf over geocaching. Lijkt me erg leuk. Ik ben in het bezit van een PDA met hierop PDA Dash (weet inmiddels hoe dit werkt ) en Tom Tom navigator 5. Ik zie vele beschrijvingen over het kunnen invoegen van een POI in TT3. Kan dit in TT 5 ook?? Mijn bedoeling is om mij door TT naar het vertrekpunt te laten leiden, en hierna "over te stappen"op PDA dash
TheFamily Geplaatst 8 augustus 2005 Geplaatst 8 augustus 2005 Ja, dat kan, het werkt precies hetzelfde als in TT3.
The Scorpios Geplaatst 8 augustus 2005 Geplaatst 8 augustus 2005 Als newbe lees ik me suf over geocaching. Lijkt me erg leuk. Ik ben in het bezit van een PDA met hierop PDA Dash (weet inmiddels hoe dit werkt ) en Tom Tom navigator 5. Ik zie vele beschrijvingen over het kunnen invoegen van een POI in TT3. Kan dit in TT 5 ook?? <{POST_SNAPBACK}> Voor het navigeren naar de startplek kun je prima gebruik maken van TT5. Het invoegen van POI's kan (uiteraard) op verschillende manieren. Gebruik je GSAK dan is het echt het truukje doorhebben en zo die gaat. Heb je dat niet, dan raad ik je aan gebruik te maken van OS GPSConvertor. http://www.freenetpages.co.uk/hp/barrydavies/osgps.htm. Werkt ook perfect! Tis effe puzzelen met directorys enzo maar verder.... suc6 Nelleke
Kruimeldief Geplaatst 8 augustus 2005 Geplaatst 8 augustus 2005 En wederom een draadje met weer dezelfde vraag en wederom een moderator die schrijft dat er ook een zoekfunctie op dit forum zit. Die werkt misschien niet naar behoren, maar voor wat Tomtom en Waypoints en startplek betreft wel. verder zijn er zelfs draadjes die "gepinned" zijn en dus altijd bovenaan staan. laat dat ook een draadje zijn met een beschrijving hoe nu alle waypoints in in Tomtom te plaatsen en laat dat nu van dezelfde hand komen als van deze mod. Case closed, draadje gesloten
Aanbevolen berichten