Spring naar bijdragen

telefoon verloren


Pallas

Aanbevolen berichten

Goedendag allen

 

ik weet niet of dit berichtje op de goede plek staat, maar ik zou even niet weten waar hij anders moet.

 

Afgelopen zondag hebben wij (Scouting Erica en ik) lekker een dagje gecached in de omgeving van Breda. Lekker op het fietsje een aantal multi-caches gereden. Helaas merkte Mark (Scouting Erica) bij thuiskomst in Leiden dat hij zijn telefoon nergens meer kon vinden. Vermoedelijk is deze bij de laatste cache (Liesbos) uit zijn zak gevallen toen we weer de auto in stapten. Het gaat hierbij om een zilvergrijze Nokia. Vindt iemand een telefoon bij deze cache, zou hij/zij het mij dan willen laten weten?

 

Heel hartelijk dank!

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

 

marij.pallas@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Was eigenlijk van plan om vandaag of morgen een aantal Ketelbinkies te doen, maar die kunnen wel wachten. Ik wil wel die kant oprijden om daar een paar caches te doen met Liesbos als eerste. Kun je me je telefoonnummer mailen zodat ik die telefoon kan bellen als ik in de buurt van wp3 ben? Wellicht doet de telefoon het nog en dan maakt dat het een stuk makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee PaLPiTaTioN, we hebben geprobeerd om de telefoon te bellen maar hij staat uit... waarschijnlijk is hij nat geworden en uitgegaan. Bellen heeft dus geen zin helaas. De telefoon ligt óf op de parkeerplaats óf ergens bij wp3. Als je zou willen kijken, heel graag. Grote kans dat er niks ligt, maar toch... Succes met Liesbos, wij kwamen niet verder dan wp3 (die hebben we niet gevonden, net als zovelen voor ons), bovendien werd het donker...

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De telefoon is terecht! Op zoek naar WP3 deze niet gevonden, maar wel iets grijs met Nokia-logo zien liggen. Voor het gemak maar meegenomen; de telefoon stond nog aan, maar had geen bereik. Dit, terwijl mijn Telfort-telefoon vol bereik had. Wellicht was de antenne over de zeik. Ook niet alle toetsen werkten meer; ik heb de achterkant er af gehaald en de metalen puntjes van de accu droog gemaakt. Daarna kon ik m natuurlijk niet meer aanzetten, omdat ik de pin niet heb. Bij deze ben je in ieder geval geïnformeerd. Ik stuur wel een mail als initiatie van verdere afhandeling.

 

Leonard

bewerkt door PaLPiTaTioN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

geweldig, heb net Mark gebeld met dit nieuws en hij is helemaal blij! Niet zozeer vanwege de telefoon, maar meer vanwege alle nummers die er nog in stonden!

 

Ik zal met hem even overleggen hoe of wat we nu verder doen. Tot zo ver heel erg bedankt PaLPiTaTioN, zowel namens mij als namens de eigenaar!

 

Groetjes, Marij

Pallas Athene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...