Spring naar bijdragen

volledig nieuw


Gast paul&susan

Aanbevolen berichten

Gast paul&susan

Ik ben volledig nieuw en wil de geko 201 aanschaffen ..... is dit een apparaatje wat voldoet aan geochaoching. Wat mijn bedoeling dus is om cache's te zoeken en wandelingen van natuurbeheer te maken.

Is het zo dat ik de geko aan kan sluiten (met data kabel) op de pc en dan een lokatie van een chace download en / of handmatig invoert .......

 

wie heeft ervaring met dit apparaat en is het een ideaal ding om wandelend vanaf een lokatie een chase te zoeken.

 

Moet je overigens ook zoftware downlaoden en instaleren op zo'n gps dingetje ....Ik heb al veel gelezen maar het wordt steeds onduidelijker ..... hahahahaha

 

je mag me ook mailen als je er wat over kwijt wil ...... we staan voor alles open op het gebied van gps en zoeken en doen fantasies@hetnet.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

is dit een apparaatje wat voldoet aan geochaoching

 

Voor GEOCACHING wel voor geochaoching weet ik het niet zeker :crybaby:

 

Geocachoching is een heel chaotische vorm van geocaching waarbij het pijltje alle kanten op vliegt. Geen idee met welk type GPS ontvanger dit het beste gaat, maar mijn Etrex Euro kan er in ieder geval wel wat van. :beerchug:

 

EDIT: misschien is dit nog wel een ideetje voor Carrotte's begrippenlijst! Volgens mij was hij een tijd geleden ook vergeten om het soortgelijke 'Pijltje van de wap' erin te zetten, dus hier is dan een herkansing.

 

Kruimeldief, mijn excuses voor dit offtopic postje maar ik kon het niet laten.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...