Spring naar bijdragen

achtergrondkleur cachepagina


Geopatra

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met het volgende probleem?

 

Bij correctiewerkzaamheden in de beschrijving van mijn cache

GCP683 , onderdeel van Gp's Fietsroutes 2: DKFietspad de Roeivijver is plotseling de achtergrondkleur van het hoofdstuk dat de route van het fietspad beschrijft verdwenen.

Wat ik ook doe - zoals copieren en weer erin plakken, opnieuw schrijven, etc. - niets helpt. Het geplakte / ingevoerde deel verdwijnt steeds weer! :P;)

 

Wie helpt mij?! ;)

 

NB: inmiddels heb ik begrepen dat het iets te maken kan hebben met een html-aanpassing van .com. Maar daar heb ik mijn gele achtergrondje niet mee terug! :thumbup:

 

Help!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Geopatra,

 

Welkom bij de club van gesneuvelde layouts. Er is op je edit listing pagina een linkje waar je de url van je achtergrond in kunt zetten. HTML codes op je pagina die normaal gesproken iets zouden moet uitvoeren voor je achtergrond werken niet meer. Dot.com wil zeer waarschijnlijk naar wat uniforme codes en pagina's toe met de HTML codes die zij preferen. Ook linkje met geluid zijn uit!!!! :beerchug:

 

Er lopen nog twee draadjes hierover:

deze endeze

 

Oja, ik zou de gele kleur als vlakje opslaan in een jpg bestand en dan uploaden als plaatje naar je cachebeschrijving en het www adres invullen in de link naar je url voor de achtergrond. Snappie???

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Geopatra,

 

Welkom bij de club van gesneuvelde layouts. Er is op je edit listing pagina een linkje waar je de url van je achtergrond in kunt zetten. HTML codes op je pagina die normaal gesproken iets zouden moet uitvoeren voor je achtergrond werken niet meer. Dot.com wil zeer waarschijnlijk naar wat uniforme codes en pagina's toe met de HTML codes die zij preferen. Ook linkje met geluid zijn uit!!!!  :beerchug:

 

Er lopen nog twee draadjes hierover:

deze endeze

 

Oja, ik zou de gele kleur als vlakje opslaan in een jpg bestand en dan uploaden als plaatje naar je cachebeschrijving en het www adres invullen in de link naar je url voor de achtergrond. Snappie???

 

Bedankt voor je reactie, maar ik snap er geen r..t van!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, het gaat niet om de standaard groene achtergrond van de cachepagina, maar een kleur in je cachebeschrijving. Sorry, verkeerd begrepen :beerchug: , maar ik zie wel een gele kleur om je waypoint codes heen. Klopt dat nog wel?

Je zou ook kunnen overwegen om de letters een opvallende kleur te geven, dat werkt nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...