Spring naar bijdragen

Watermolen cache


Goedweerloper

Aanbevolen berichten

Ik ben 2 weken op vakantie geweest in Engeland en daar heb ik geen caches gelopen omdat alle wandelingen al lang van te voren waren gepland. Ik had fire fighting vehicles willen loggen maar tijdens een buitenkansje (oefening!!!) had ik geen rugzak en dus geen GPS bij me. Jammer maar helaas.

Maar ik heb wel een watermolen gespot, foto's van genomen en de coordinaten geprikt. Dit had ik gedaan omdat ik een tijd geleden toevallig via een logje in iemands profile een locationless cache heb gezien voor watermolens.

Nu kan ik deze helaas niet meer vinden. Volgens mij heet deze cache 'milling around'. Die zou ik nu graag willen loggen. Kan iemand mij helpen aan een linkje of de GC code van deze cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben 2 weken op vakantie geweest in Engeland en daar heb ik geen caches gelopen omdat alle wandelingen al lang van te voren waren gepland. Ik had fire fighting vehicles willen loggen maar tijdens een buitenkansje (oefening!!!) had ik geen rugzak en dus geen GPS bij me. Jammer maar helaas.

Maar ik heb wel een watermolen gespot, foto's van genomen en de coordinaten geprikt. Dit had ik gedaan omdat ik een tijd geleden toevallig via een logje in iemands profile een locationless cache heb gezien voor watermolens.

Nu kan ik deze helaas niet meer vinden. Volgens mij heet deze cache 'milling around'. Die zou ik nu graag willen loggen. Kan iemand mij helpen aan een linkje of de GC code van deze cache?

 

 

kijk maar even in onze founds, daar staat ie tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 2 weken op vakantie geweest in Engeland en daar heb ik geen caches gelopen omdat alle wandelingen al lang van te voren waren gepland. Ik had fire fighting vehicles willen loggen maar tijdens een buitenkansje (oefening!!!) had ik geen rugzak en dus geen GPS bij me. Jammer maar helaas.

Maar ik heb wel een watermolen gespot, foto's van genomen en de coordinaten geprikt. Dit had ik gedaan omdat ik een tijd geleden toevallig via een logje in iemands profile een locationless cache heb gezien voor watermolens.

Nu kan ik deze helaas niet meer vinden. Volgens mij heet deze cache 'milling around'. Die zou ik nu graag willen loggen. Kan iemand mij helpen aan een linkje of de GC code van deze cache?

 

 

kijk maar even in onze founds, daar staat ie tussen

 

Enorm bedankt! Helaas zijn de batterijen van mijn camera op dus komt het logje morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook perfect werkt om een cache terug te zoeken: Firefox gebruiken met een geocaching plugin. Ideaal! :angry: Je voert de naam van de cache of een gedeelte ervan in in een klein invulvenster in je menubalk en je krijgt automatisch alle caches te zien die aan die naam voldoen (of je gaat direct naar de betreffende cachepagina als er maar één cache is die voldoet aan de ingevulde naam).

Vul je dus bv 'Milling' in dan krijg je een overzicht van alle caches met dat woord in de naam (dat zijn er op het moment 14 wereldwijd). Ook ideaal om bijvoorbeeld snel nachtcaches uit te draaien. Trefwoord 'Nacht' geeft 76 hits, waarvan het grootste gedeelte nachtcaches in Duistsland zijn.

 

Heb deze plugin gedownload n.a.v. een ander draadje een paar maanden geleden op dit forum (moet met wat zoekwerk nog wel terug te vinden zijn, heb nu echter meer zin in m'n bed :P ). En Firefox vind ik sowieso al te verkiezen boven IE. Maar dat is weer een heel andere :thumbup: discussie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...