Spring naar bijdragen

HELP, er zit ongedierte mijn cache.


mr.Bean

Aanbevolen berichten

Hallo mede cachers,

 

Momenteel heb ik nogal last van een hele familie oorwormen :yes: die mijn cachebox van Het Vorstengraf hebben uitgekozen om daar te wonen :thumbup: .

 

Als ik zo de logjes lees van mensen die mijn schat hebben gevonden dan lijken deze nogal te schrikken van de familie. Ik kan het eigenlijk ook niet ontkennen dat mensen dat niet fijn vinden.

 

Ik ben dus op zoek naar ideeen om ongewenste bewoning tegen te gaan. Met andere woorden, hoe houden jullie ongedierte buiten de deur :) .

 

gr.

mr.Bean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben dus op zoek naar ideeen om ongewenste bewoning tegen te gaan. Met andere woorden, hoe houden jullie ongedierte buiten de deur  :thumbup: .

Hmmm, lijkt een gewoon afgesloten doos jou niet iets? Volgens mij als je cachedoos hebt dat geen gaten en kieren heeft, kan het ook geen ongedierte bevatten. En wat is ongedierte? :yes:

 

Als je onderscheid kunt maken tussen goed advies en slecht advies, heb je geen advies nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn diverse opties:

 

- antikrakers inschakelen

- gif in de cache doen.

- stofzuiger erdoor

- de gemeentelijke verdeligingsdienst bellen

- zeggen dat ze er niet meer mogen blijven

- prikkeldraad eromheen

- een uitsmijter inhuren

 

:thumbup::yes::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mede cachers,

 

Momenteel heb ik nogal last van een hele familie oorwormen  ;) die mijn cachebox van Het Vorstengraf hebben uitgekozen om daar te wonen  :) .

 

Als ik zo de logjes lees van mensen die mijn schat hebben gevonden dan lijken deze nogal te schrikken van de familie. Ik kan het eigenlijk ook niet ontkennen dat mensen dat niet fijn vinden.

 

Ik ben dus op zoek naar ideeen om ongewenste bewoning tegen te gaan. Met andere woorden, hoe houden jullie ongedierte buiten de deur  ;) .

 

gr.

mr.Bean

 

 

HuHHHHHHHHHH... jE gAAt... dE fAmIllIE OOrworm tOch nIEt Op STRaaT zEttEn..

 

Sjooooooooooooooow zIElIg Isj dAt :thumbup::yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...