Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een vista c met city select v7. Nu ga ik naar Duitsland op vakantie.

In thuringen het plaatsje Oberhof ongeveer 40 km ten zuiden van Erfurt en

een klein stukje links van Illemenau.

We gaan daar natuurlijk veel wandelen. Nu vroeg ik me af of iemand naast

Garmin city select ook Garmin topo duitsland heeft geinstaleerd op zijn GPS.

Worden dan ook de point's of interest die er al in stonden van city select

overschreven?

Zie je echt paden in het bos? Zie je namen van bijv intressante hutten in de bossen of uitkijkpunten?Wie heeft hier ervaring mee?

eerts zaten er maritieme database poi op mijn vista maar na installeren van city select werden die vervenagen door die van city select. Als ik nu topo duitsland van een bepaald stukje erin zet worden dan de poi dan ook overschreven of kan je gewoon door het kiezen welke kaart je wilt dit uit en aan zetten???

Geplaatst (bewerkt)

Bij het laden van nieuw kaartmateriaal naar de gps wordt het "oude" kaartmateriaal in het geheugen van de Garmin gps overschreven, c.q. gewist. Daarna wordt het nieuwe geladen.

Als je dus tegelijkertijd 2 soorten kaartmateriaal in je gps wilt hebben, moet je dus van die 2 kaartsoorten (in dit geval CS en Topo Duitsland) m.b.v. Mapsource mapdelen selecteren en die tegelijkertijd naar je gps uploaden.

Je kunt daarna in je gps kiezen welke van de 2 je wilt gebruiken.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Heuuh, dus als ik mappen in mijn GPS heb staan en deze is nog niet helemaal vol en ik wil er een mapje bijzetten met mapsource overschrijft hij dan alles???

Je kan toch gewoon een mapje erbij zetten, of moet je iedere keer alles opnieuw erop zetten? :rolleyes:

Geplaatst
Heuuh, dus als ik mappen in mijn GPS heb staan en deze is nog niet helemaal vol en ik wil er een mapje bijzetten met mapsource overschrijft hij dan alles???

Je kan toch gewoon een mapje erbij zetten, of moet je iedere keer alles opnieuw erop zetten? :rolleyes:

Bij de Vista moet je iedere keer als je er een mapje bij wilt zetten alles weer opnieuw in de Vista zetten.

Dan ben je voor 24 mb weer 2 uur verder met die serieele verbinding.

Die 243 mb van de Quest gaan in nog geen uur met usb.

Geplaatst

Yep. :rolleyes:

Je kan toch gewoon een mapje erbij zetten, of moet je iedere keer alles opnieuw erop zetten? :P

Nope. :huh:

Een mapje erbij zetten is er helaas niet bij. Je zet elke keer alles er opnieuw op.

Geplaatst

Topic verplaatst naar Software.

Tip voor topicstarter, je mag meerdere vragen in een keer stellen in een bericht als je niets wijs kunt worden uit de handleiding, of via de zoekfunctie hier van het forum, of nadat je het zelf al eens geprobeerd hebt...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...