Spring naar bijdragen

Geocache Log Printer


Cachemier

Aanbevolen berichten

Er bestaat een programma : Geocache Log Printer waarmee een gpx file kan ingelezen worden en waarmee de cachebeschrijvingen gemakkelijk geprint kunnen worden (na checken op GC.com) Nu lijkt dit programma mij wel interessant alleen schijnt het niet goed te werken! (althans bij mij niet) Wellicht komt dit omdat het niet is aangepast aan de meeste recente lay-out van de com.site.

 

Daarom mijn vraag : kent iemand een programma of methode waarmee met één opdracht verschillende cachebeschrijvingen geprint kunnen worden (eventueel op basis van een gpx file)

Checken op de .com site mag optioneel zijn (om mogelijke ip-bans te voorkomen)

 

Alvast Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

als je gebruik maakt van GSAK in combinatie met pocket queries heb je de informatie voorhanden. Je kan vanuit GSAK ook een aantal caches printen als html en dan kan je ze meenemen op papier.

Je hebt dan wel niet de layout als op de site, maar het werkt wel. Waarschijnlijk kan je wel wat doen met een print layout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan GSAK meerdere cachebeschrijvingen in één keer naar een htmlbestand printen?

Indien dit werkelijk kan dan zou dit een mogelijke oplossing zijn ;)

Had het natuurlijk graag in de GC lay-out gehad, met logs en al dan niet gecrypteerd.

Maar misschien vraag ik wel teveel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup,

net geprobeerd. De gewenste caches selecteren, filter aanzetten en in het menu op print drukken.

In het scherpje wat je dan krijgt wel effies html kiezen anders krijg je een tabel met je gekozen caches.

Er zitten in het print schermpje nog een paar makkelijke keuzes als iedere cache op een nieuwe pagina starten etc.

 

o ja, zet je het filter niet aan, dan gaat hij ze allemaal printen (oeps, net gedaan)

gelukkig kunnen afbreken.

als je plaatjes aanzet gaat hij die direct van de site afhalen. dat werkt dus ook.

bewerkt door blazez
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...