Spring naar bijdragen

Cache overzicht en grijze rechthoekjes


Gast akhorahil

Aanbevolen berichten

Gast akhorahil

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje over het overzichtskaartje met caches. Hierop staan ook rechthoekige grijze vierkantjes, wat betekenen die? In de legenda staan ze niet en ik kan ook in het forum niks vinden.

 

Bij voorbaat dank,

 

Alexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ah bedankt, heb ik toch niet goed genoeg gezocht... Misschien iets om in de legenda van de kaart te zetten? Nu lijkt het net of het caches zijn die niet aan te klikken zijn.

 

Wellicht een idee voor Reintje? Deze vraag wordt hier nl. wel vaker gesteld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien handig om die zoekfunctie wat toe te lichten. Het hele forum is namelijk in het Nederlands vertaald behalve de zoekfunctie. Of misschien moet je het net als google laten werken. Voor mij is die zoekfunctie zo wel ok, maar voor veel anderen dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien handig om die zoekfunctie wat toe te lichten. Het hele forum is namelijk in het Nederlands vertaald behalve de zoekfunctie. Of misschien moet je het net als google laten werken. Voor mij is die zoekfunctie zo wel ok, maar voor veel anderen dus niet.

 

 

Bij mij is ie gewoon Nederlands. Ik vind hem alleen niet zo fijn zoeken....

Alleen de Help is in engels....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is ie gewoon Nederlands.

Bijzonder. Ik moet altijd het tussenwoordje and tussenvoegen tussen twee niet bij elkaar horende zoekwoorden. bijvoorbeeld 'gps tomtom' levert niks op, maar 'gps and tomtom' geeft juist een hele lijst.

 

Ik vind hem alleen niet zo fijn zoeken....

En da komt door bovenstaande als je google gewend bent.

 

Maar nu lijk ik zo'n klaag- oma uit een bejaardentehuis. Laat me even duidelijk zijn: Ik erger me totaal niet aan die zoekfunctie of aan wat dan ook. Ik reageer alleen in dit draadje om te verklaren waarom die vraag steeds terugkeerd. Blijkbaar ergert dat anderen, want dit draadje staat al vol met links.

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...