Spring naar bijdragen

Pocket Queries


team-omega-25

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Probeer eens bij het opmaken bij van een ieuwe PQ, bij het "hoofdstuk" THAT, het vakje I HAVEN'T FOUND aan te klikken.

 

That (and)

 

I haven't found I have found

I don't own I own

Are for members only Are not on my ignore list

Are on my watch list Found in the last 7 days

Have not been found Have Travel Bugs

Updated in the last 7 days Is Not Active

Is Active

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil een Pocket Query maken die aangeeft bij welke caches ik een 'not found' heb gepost (dus wel gezocht maar niet gevonden). Is dit mogelijk?

Henk

 

Hallo Henk,

 

Ik denk niet dat je dat terug kunt vinden. Daar is in de queries geen optie voor gemaakt.

Zijn het er zoveel dat je dat zelf niet terug kunt vinden? :ph34r:

 

Een tip voor de volgende keer. Als je deze caches, waar je wel naar gezocht hebt en niet hebt gevonden, en je waarschijnlijk gelogd hebt met een not found, nu eens in de watchlist plaatst? Daar kun je als je een abonnement hebt 500 caches in kwijt.

Je kunt dan een query aanmaken van alle caches in je watchlist en dan krijg je dus iedere keer een query van deze caches. Een bijkomend voordeel is dat je ook van alle caches in je watchlist altijd een mailtje krijgt als iemand daar een postje heeft geplaatst. Of het nu een note, not found of found is geweest.

Zo krijg je misschien ook toevallig en hint van een logger zodat je weet waarom je mischien de cache niet hebt gevonden.

Het lijkt wat omslachtig maar dat kun je dus tegelijk aanklikken op de cache pagina als je ook de not found aan het loggen bent.

De query hoef je maar een keer aan te maken en je geregeld laten sturen.

 

Probeer eens bij het opmaken bij van een ieuwe PQ, bij het "hoofdstuk" THAT, het vakje  I HAVEN'T FOUND aan te klikken.

En ook hier een Henk :crybaby:

 

Weet je, op deze manier zal hij alle not founds van hem krijgen, dus ook caches waar hij bij wijze van spreken nog nooit van gehoord heeft ;) . Dan heeft hij waarschijnlijk aan één query niet genoeg. :angry:

 

Als één zwaluw nog geen zomer maakt, hoeveel dan wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens bij het opmaken bij van een ieuwe PQ, bij het "hoofdstuk" THAT, het vakje  I HAVEN'T FOUND aan te klikken.

En ook hier een Henk :crybaby:

 

Weet je, op deze manier zal hij alle not founds van hem krijgen, dus ook caches waar hij bij wijze van spreken nog nooit van gehoord heeft :angry: . Dan heeft hij waarschijnlijk aan één query niet genoeg. :ph34r:

 

Als één zwaluw nog geen zomer maakt, hoeveel dan wel?

Waar zit dan het verschil tussen

- I HAVEN'T FOUND

en

- HAVE NOT BEEN FOUND

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I haven't found is ik heb niet gevonden en have not been found is die nog niet zijn gevonden.

Dus het verschil nog helemaal niet gevonden of nog niet door jou gevonden.  :crybaby:

 

Groeten Haak.

Conclusie: Je kunt dus een PQ aanmaken van de caches die jij niet hebt gevopnden, dit in tegenstelling tot wat Kruimel zegt?!?!?

 

Ik kan het niet uittesten omdat ik geen Not Founds heb :ph34r: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar volgens mij was de vraag om een lijst te krijgen waar je een not found hebt geplaatst, kortom dat zijn caches waar je de cache niet hebt gevonden maar wel aan het zoeken bent geweest en dat ook als zodanig gelogd hebt.

Da's toch iets anders als not found want daarbij zitten ook alle caches die je gewoon nog niet hebt gelopen.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, mijn conclusie is juist :ph34r:

 

Een i have not found, zijn alle caches die je niet gevonden hebt. Dus elke cache die je nog niet gelogd hebt als gevonden. Daar zullen ook de caches tussen zitten die je wel hebt gelopen en waarbij je een not found note hebt geplaatst.

De not found note op een cachepagina is dus niet gelijk aan een cache dat i haven't ofund. Het een is het andere wel, maar niet andersom :crybaby:

 

Voor mijn zijn dat er nog zo'n 1000 :angry:

 

de not have been found, is zoals Kaak zegt, de caches die nog nooit door wie dan ook zijn gevonden, of de FTF (first to find) ofwel de maagden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...