prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 16 oktober 2002 Share Geplaatst 16 oktober 2002 Heeft zeker ook wel wat maar doe toch maar die mooie rooie. In mijn wandelclub loop ik heel vaak voorop, altijd met een rood T-shirt en vaak daarover een rode poncho. En daarom (en misschien nog wel om andere redenen...) noemen ze mij vaak Grote Smurf :hehe: .Vandaar dat ik die rooie mooier vind. Hoewel die roze legging natuurlijk ook wel............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 16 oktober 2002 Share Geplaatst 16 oktober 2002 Maar nu ook ff een serieus postje van mij... (het lukt me wel hoor ) Zelf zou ik een gewone smurf leuker vinden i.p.v. een Grote Smurf. Geocaching is voor [u:post_uid0]alle[/u:post_uid0] smurfen en dat wordt met een gewone smurf wat meer besmurft. Misschien zou het logo op z'n rug of borst wel grappig zijn, alleen kan ik me voorstellen dat er dan copyright problemen ontstaan of dat er flink voor betaald moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuurtje Geplaatst 17 oktober 2002 Share Geplaatst 17 oktober 2002 Hi, Hawky, wanneer kan ik die smurfen smurfen, want ik zou er zo 10 bij je afsmurfen. SMURFIG SPOOR ZURE SMURF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blokhut Geplaatst 22 oktober 2002 Share Geplaatst 22 oktober 2002 Lijkt mij ook een leuk idee om zo'n smurf te smurfen. Ligt er natuurlijk wel aan wat zo'n smurf smurft en hoeveel hij uiteindelijk gaat smurfen . Groeten van Team Blokhut :cool: , Bob p.s. wat een gesprekken worden hier gesmurft, ik word er een beetje gesmurft van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 3 november 2002 Share Geplaatst 3 november 2002 Hallo is er al wat meer bekend over de geo smurf word het al wat groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 13 februari 2003 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2003 Ik krijg geen reactie meer van de leverancier.... dan maar een andere ingang proberen.... Later meer... Groeten remco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baarsth Geplaatst 4 maart 2003 Share Geplaatst 4 maart 2003 Hallo geo smurfen Heb je hier iets aan? http://www.marexa.255.nl Groet GrooteTheoSmurf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica_peter Geplaatst 20 maart 2003 Share Geplaatst 20 maart 2003 Vreselijk dirty-minded maar wel prettig ontspoord!En Pink caches én een regenboogje als avatar........ :laugh: :laugh: :laugh: Hoezo Pink caches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten