remco.1971 Geplaatst 9 oktober 2002 Share Geplaatst 9 oktober 2002 ...linkje naar .com forum met lijstje om te posten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 10 oktober 2002 Share Geplaatst 10 oktober 2002 Lijkt me ontzettend smurfs om er een te hebben. Ben benieuwd hoe hij eruit zal komen te zien en wat de prijs is. Overigens Jeremy heeft het erover dat hij ze wel zou willen distribueren... maar exporteren we wel vanuit Nederland naar de States? :devil: Omgekeerd doen zij het ook niet met travelbugs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johny cache Geplaatst 10 oktober 2002 Share Geplaatst 10 oktober 2002 Cool! Ik heb wel interesse en zou er wel één of twee kopen. Groetjes, J.C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 11 oktober 2002 Share Geplaatst 11 oktober 2002 dat is wel heel erg smurf als je dat zo weet te smurfen Hawkeyes! ik wil er werl een bergje van hebben als het betaalbaar blijft :-) groetsen, Gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 11 oktober 2002 Share Geplaatst 11 oktober 2002 Smurf mij er ook maar één, of meer als de prijs smurf is. ByTheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigBird Geplaatst 11 oktober 2002 Share Geplaatst 11 oktober 2002 Lijkt me leuk! Ik ga ook voor twee tot ? afhankelijk van de prijs. BigBird Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 11 oktober 2002 Share Geplaatst 11 oktober 2002 Ligt aan de prijs en het model of aantal modellen... Anders ben ik ook goed voor een aantal van deze wezentjes. Zou mooi zijn als er dus meerdere modellen zouden komen met en zonder GPSjes in de hand etc. Eventueel genummerd? Kunnen ze weer als HitchHiker worden uitgezet. GRTZ Kruimeldief :alien: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erics Geplaatst 12 oktober 2002 Share Geplaatst 12 oktober 2002 Voorbeeldsmurf Eric Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 12 oktober 2002 Share Geplaatst 12 oktober 2002 Ja, zo'n mooie rooie Grote Smurf met GPS, dié wil ik wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 Ja, zo'n mooie rooie Grote Smurf met GPS, dié wil ik wel! Hehehehe, Prettig-otnspoorde-en-dirty-minded-gps-juf?? :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
louisearcher Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 Uit beroepsmatig oogpunt wil Mieke een kwartet geocaching-smurfen reserveren. Iedereen die smurfen van vroeger over heeft wordt bovendien ernstig aangeraden deze achter te laten in caches die wij nog NIET gevonden hebben. Besmurfd! Louis & Mieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 Louisearcher, geef maar een cache in mijn regio op plus de smurf die je graag wilt hebben. Als ik hen heb gaat hij voor jou in de cache! ByTheWay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 TEAM BROTHERS IN ARMS Cool een geo smurf wanneer is hij te verkrijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 Hehehehe, Prettig-otnspoorde-en-dirty-minded-gps-juf?? :hehe: Vreselijk dirty-minded maar wel prettig ontspoord! En Pink caches én een regenboogje als avatar........ :laugh: :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 16 oktober 2002 Share Geplaatst 16 oktober 2002 Of zoiets Mijk?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten