Spring naar bijdragen

postcode met tomtom 5


loek

Aanbevolen berichten

hoi allemaal ik ben hier nieuw en heb al diverse goede oplossingen gelezen.

nu komt het.

ik heb tomtom 5 met de kaart benelux.

 

als ik op de kaart druk van postcode of bij navigeren naar, dan krijg ik alleen maar de steden te zien dus tot zover is het oke.

maar echt naar een adres via de postcode lukt me niet.

nu heb ik het vermoeden dat dit alleen werkt met de kaart van nederland of heb ik het fout.

vertel me anders of er misschien ergens iets ingesteld moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is inderdaad mogelijk, maar alleen voor Nederland en Groot-Brittannie!

 

Met andere woorden de reden dat de postcode navigatie niet werkt komt door de beneluxmap.

 

kan ik weer op de een of andere manier tomtom gaan contacten. jeetje.. ik had bij mn bestelling al gezegt dat ik vooral met postcode werkte en nu sturen ze me mooi de benelux. waarom niet nederland en de benelux.

 

 

Heb je trouwens ook al gehoord van tomtom 5 gebruikers dat navigeren vanuit contactpersonen niet werkt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is inderdaad mogelijk, maar alleen voor Nederland en Groot-Brittannie!

 

Met andere woorden de reden dat de postcode navigatie niet werkt komt door de beneluxmap.

 

kan ik weer op de een of andere manier tomtom gaan contacten. jeetje.. ik had bij mn bestelling al gezegt dat ik vooral met postcode werkte en nu sturen ze me mooi de benelux. waarom niet nederland en de benelux.

 

 

Heb je trouwens ook al gehoord van tomtom 5 gebruikers dat navigeren vanuit contactpersonen niet werkt??

 

Ik weet niet of er verschil is in de Benelux map en de Nederland map. Ik heb net als jij de Benelux map en kan alleen bij de woonplaats de postcode invoeren, niet bij de straat + huisnummer.

 

Je tweede vraag moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik heb TT5 ook pas sinds gisteren werkende. Navigeren naar favorieten kan natuurlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is inderdaad mogelijk, maar alleen voor Nederland en Groot-Brittannie!

 

Met andere woorden de reden dat de postcode navigatie niet werkt komt door de beneluxmap.

 

kan ik weer op de een of andere manier tomtom gaan contacten. jeetje.. ik had bij mn bestelling al gezegt dat ik vooral met postcode werkte en nu sturen ze me mooi de benelux. waarom niet nederland en de benelux.

 

 

Heb je trouwens ook al gehoord van tomtom 5 gebruikers dat navigeren vanuit contactpersonen niet werkt??

 

Ik weet niet of er verschil is in de Benelux map en de Nederland map. Ik heb net als jij de Benelux map en kan alleen bij de woonplaats de postcode invoeren, niet bij de straat + huisnummer.

 

Je tweede vraag moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik heb TT5 ook pas sinds gisteren werkende. Navigeren naar favorieten kan natuurlijk wel.

 

inderdaad, als ik de postcode invoer geeft die alleen maar de gemeente woor ik woon en niet de straat een vriend van me heeft wel alleen de nederlandse map en daar werkt de postcode perfect , dius zal het inderdaad het probleem zijn van de beneluxmap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Tomtom 5 installeert de ZIP postcode map standaard op de storage card, copieer deze Zip map met file explorer (vanuit active sync) in zijn geheel naar de map My documents op je PDA en je kunt kunt met de postcodes werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tomtom 5 installeert de ZIP postcode map standaard op de storage card, copieer deze Zip map met file explorer (vanuit active sync) in zijn geheel naar de map My documents op je PDA en je kunt kunt met de postcodes werken!

 

Is hier niet te vinden op de sd kaart, niet als aparte map en ook niet in de Benelux map. Ook niet in de tomtom en my documents map op de PDA zelf. Dus als je nog andere suggesties hebt, ben ik erg benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij staat de ZIP map ook niet op de PPC, maar op de SmartPhone wel   :yes: 

 

Even wat heen en weer gekopieerd en het werkt  :D

 

Is dat het bestandje nederland.postal? Is hier iets van 1.8 MB.

 

:D

 

:thumbup:

ik heb een vraagje aan je....

zou je dit bestandje naar mij kunnen mailen..... dit als zipfile naar Paper@wanadoo.nl... op de een of andere manier kan ik het bestandje niet vinden . zou je dan ook presies kunnen zeggen hoe en waar ik het bestand naar toe moet kopieeren, dus moet dit als zip file of moet ik hem eerst uitpakken en welke directory, en moet dit naar de ppc.. ik weet er gewoon zoals je ziet ontzettend weinig vanaf maar met een beetje hulp lukt het me wel.. alvast ontzettend bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij staat de ZIP map ook niet op de PPC, maar op de SmartPhone wel   :yes: 

 

Even wat heen en weer gekopieerd en het werkt  :D

 

Is dat het bestandje nederland.postal? Is hier iets van 1.8 MB.

 

:D

bruinebeer ontzettend bedankl voor je reaktie en het bijgevoegde bestandje,,

HET WERKT JEEEEEHHHHHHH jullie zijn te gek.

 

ik ben zelf deze topic begonnen en twijfelde eraan of het nut had . wat blijkt ik was niet de enige met dit probleem van postcodenavigeren.. nogmaals bedankt.. groetjes loek :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tomtom 5 installeert de ZIP postcode map standaard op de storage card, copieer deze Zip map met file explorer (vanuit active sync) in zijn geheel naar de map My documents op je PDA en je kunt kunt met de postcodes werken!

 

Is hier niet te vinden op de sd kaart, niet als aparte map en ook niet in de Benelux map. Ook niet in de tomtom en my documents map op de PDA zelf. Dus als je nog andere suggesties hebt, ben ik erg benieuwd!

een vraagje?

ik heb de gegevens in de map zip geplaatst.

maar waar moet ik het postcode bestandje van engeland plaatsen? ik neem aan in dezelfde zip mapje..

groetjes l

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...