8BG Geplaatst 11 juni 2005 Share Geplaatst 11 juni 2005 (bewerkt) Hoi allen, Hoe pas ik eigenlijk mijn email adres aan in dit forum? Onder 'instellingen' staat in het kader 'opties' wel een link 'email instellingen'. Wanneer ik hierop druk krijg ik onderin een knopje met de veelbelovende tekst 'wijzig mijn e-mailadres'. Als ik erop klik krijg ik echter de melding "E-mail instellingen op gewaardeerd" Dus geen mogelijkheid nieuw adres in te kloppen. Ligt dit aan mij? edit: de tekst aangepast 11 juni 2005 bewerkt door 8BG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 11 juni 2005 Share Geplaatst 11 juni 2005 Onder 'instellingen' staat in het kader 'opties' wel een link 'email instellingen'.Nog twee regels daaronder staat bij mij "Verander e-mailadres". Idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 11 juni 2005 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2005 Ligt dus toch aan mij! Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden