blazez Geplaatst 30 mei 2005 Share Geplaatst 30 mei 2005 Ik kwam in een ander forum de volgende link tegen: http://www.ourfootprints.de/gps/mapsource-island_e.html Hier kan je mapsource kaarten voor ijsland krijgen, voor zover ik kan zien gratis in gebruik. Edwin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LeF Geplaatst 30 mei 2005 Share Geplaatst 30 mei 2005 Sorry even offtopic: Wat leuk Edwin dat ik je hier ook tref? Je hebt mij vandaag die link gemaild geloof ik? Ik kan in ieder geval niet geloven dat het toeval is dat ik deze link krijg per mail en dat ik hem hier in het forum zie staan met dezelfde naam eronder! Gegroet L (meneerlex) van team LeF Ontopic Reuze handig die kaart zeker met de geocaches in IJsland!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GRtracker Geplaatst 30 mei 2005 Share Geplaatst 30 mei 2005 Dit is goed nieuws . Ik ga de files vanavond direct downloaden en bekijken. Wordt weer tijd voor een nieuwe wandeltocht ergens in de komende jaren. Geweldig land! GRtracker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden