Gast Kobold Geplaatst 26 mei 2005 Geplaatst 26 mei 2005 (bewerkt) Mijn nieuwe Explorist 200 geeft de verkeerde tijd weer. Hij staat precies een uur te vroeg. Hoe zet ik dit ding weer goed? 26 mei 2005 bewerkt door Kobold
Peetee Geplaatst 26 mei 2005 Geplaatst 26 mei 2005 (bewerkt) Mijn nieuwe Explorist 200 geeft de verkeerde tijd weer.Hij staat precies een uur te vroeg. Hoe zet ik dit ding weer goed? Dat heeft vast en zeker met de zomertijd te maken. Is er niet ergens een instelling als "zomertijd" of "DSV" of "Daylight Saving Time" of zo op de Explorist? Veel gps'en passen die trouwens automatisch aan. Al doet die van mij het altijd een dag te laat ... 26 mei 2005 bewerkt door Peetee
Kruimeldief Geplaatst 26 mei 2005 Geplaatst 26 mei 2005 (bewerkt) ### note van moderator: ### Ik heb de enquete/poll in deze topic verwijderd. De vraag hoe de tijd in een GPS op tijd gezet kan worden hoeft niet in een enquete verwerkt worden, maar kan dus gewoon gesteld worden. 26 mei 2005 bewerkt door Kruimeldief
JandeBeHanger Geplaatst 27 mei 2005 Geplaatst 27 mei 2005 Mijn nieuwe Explorist 200 geeft de verkeerde tijd weer.Hij staat precies een uur te vroeg. Hoe zet ik dit ding weer goed? <{POST_SNAPBACK}> Kijk eens of je de tijdzone goed hebt staan. De jiuste tijdzone is die van Parijs, Amsterdam, Berlijn.
de Roode Lantaarn Geplaatst 28 mei 2005 Geplaatst 28 mei 2005 . Al doet die van mij het altijd een dag te laat ... Staat de datum dan wel goed?
Peetee Geplaatst 28 mei 2005 Geplaatst 28 mei 2005 . Al doet die van mij het altijd een dag te laat ... Staat de datum dan wel goed?
Peetee Geplaatst 28 mei 2005 Geplaatst 28 mei 2005 Kijk eens of je de tijdzone goed hebt staan.De juiste tijdzone is die van Parijs, Amsterdam, Berlijn. Ik denk inderdaad dat de kans groot is dat je de zone niet goed hebt ingesteld. Zou ik zeker even checken.
Aanbevolen berichten