Spring naar bijdragen

First to find; Wordt dat automatisch verwerkt?


lindanja

Aanbevolen berichten

Hallo, hier ben ik alweer met een vraag.

Hoe werkt het firstfinders gebeuren?. Moet je dat zelf aangeven of worden de gegevens automatisch verwerkt?

Ik heb namelijk een poosje geleden "het sas" gedaan en was daar als 2e ter plekke maar toch heb ik geen zilver op mijn naam staan??

 

Lindanja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo, hier ben ik alweer met een vraag.

Hoe werkt het firstfinders gebeuren?. Moet je dat zelf aangeven of worden de gegevens automatisch verwerkt?

Ik heb namelijk een poosje geleden "het sas" gedaan en was daar als 2e ter plekke maar toch heb ik geen zilver op mijn naam staan??

 

Lindanja.

 

Ik kan je vertellen, dat dit GEEN automatisch proces is.

Ik probeer elke dag even te kijken of er nog wat bijgewerkt moet worden en meestal is dat zo. Ik lees de logs en probeer uit te dokteren wie eerst was. Dat lukt meestal wel, omdat het vrijwel altijd door de vinder vermeld wordt. Tweede en derde vinders noteren dat vaak niet in logs en dan doe ik maar een gok. Als je denkt dat iets niet klopt, kun je een correctie vragen, namelijk hier. Ik krijg dan een mailtje en pas het klassement eventueel aan.

 

Intussen heb je dus ZILVER bij het Sas, want dat begreep ik uit je correctie-mailtje dat ik ontving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...