Zero CooL Geplaatst 23 mei 2005 Share Geplaatst 23 mei 2005 Wat je fout doet weet ik niet? Maar blijf aub on-topic testen dat kan in een ander forum-gedeelte. Bedankt ZC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 24 mei 2005 Share Geplaatst 24 mei 2005 Hoe kan dat als ik klik op even testen, doet ie 't wel.?????? Wat doe ik dan fout. <{POST_SNAPBACK}> In jou browser zijn de username en password al opgenomen voor de betreffende site. Daarom kan jij het wel zien. In dit soort gevallen is het handig om even te proberen met een browser die je normaal gesproken niet gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 24 mei 2005 Share Geplaatst 24 mei 2005 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 24 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2005 Ben er nog niet achter hoe het werkt met die pics maar dat komt wel. Maar ik zie dat de recente logs wel weer werkt zoals vroeger. Mijn dank is groot daar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden