Spring naar bijdragen

Wat zijn de voordelen


masterchef

Aanbevolen berichten

Hej,

 

Ik zou graag willen weten wat de voordelen zijn, als je een premium member wordt. En of dit de moeite waard is?

 

Je wordt dan member van GC.COM bestaat er niet een mogelijkheid om member te worden van GC.NL?

 

Wie kan mij hier meer van vertellen.

 

 

Greetz Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hej,

 

1. Ik zou graag willen weten wat de voordelen zijn, als je een premium member wordt. En of dit de moeite waard is?

 

2. Je wordt dan member van GC.COM bestaat er niet een mogelijkheid om member te worden van GC.NL?

 

Wie kan mij hier meer van vertellen.

 

 

Greetz Masterchef

 

1. Hier kun je lezen wat de voordelen zijn, waarbij het kunnen samenstellen van pocket queries wel de handigste is. De resultaten van deze queries laadt je vervolgens naar je PDA, zodat je die altijd bij je hebt.

Of je dat de moeite vindt waard vind bepaal je natuurlijk zelf.

2. Ja, voor € 10,-- per jaar. Je mag jezelf dan officieel donateur van .nl noemen. :D Bovendien verschiet je naamsvermelding op het forum dan van kleur.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag willen weten wat de voordelen zijn, als je een premium member wordt. En of dit de moeite waard is?

 

Zelf vind ik het grootste voordeel dat je pocket queries kunt aanmaken. Je kunt onbeperkt caches en TB's in je watchlist zetten.. EN je weet dat je meebetaald hebt aan het on-line houden van de server!

 

Je wordt dan member van GC.COM bestaat er niet een mogelijkheid om member te worden van GC.NL?

 

Je kunt naast Premium member bij gc.com natuurlijk ook donateur worden van gc.nl, want ook daar zijn lieden goed bezig met o.a. het in stand houden van dit forum en het on-line houden van de informatieve en handig gc.nl site..

 

Maar bij allebei mag je natuurlijk ook gratis meeliften op het vele werk van sommigen.. ;)

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...