Gast harry.rb Geplaatst 21 mei 2005 Geplaatst 21 mei 2005 Beste lezers, Als ik nu OzieCE gebruikop mijn PDA is de kaart altijd het zelfde georienteerd. Boven is altijd het noorden en de pijl, mijn huidige positie, draait bij een richtigsverandering. Is het nu ergens zo in te stellen dat de kaart draait ipv de pijl, net als bv in tomtom, daar draait de kaart ipv de pijl ..?? Bij voorbaat dank
0 Mars Express Geplaatst 21 mei 2005 Geplaatst 21 mei 2005 Beste lezers, Als ik nu OzieCE gebruikop mijn PDA is de kaart altijd het zelfde georienteerd. Boven is altijd het noorden en de pijl, mijn huidige positie, draait bij een richtigsverandering. Is het nu ergens zo in te stellen dat de kaart draait ipv de pijl, net als bv in tomtom, daar draait de kaart ipv de pijl ..?? Bij voorbaat dank <{POST_SNAPBACK}> Compegps(land) voor de PC kan het. Misschien kan de PDA versie het ook (Compegps Pocket Land). website is hier Compegps is sowieso de moeite van het bekijken waard, zelf vind ik het mooier dan Ozi. Met name omdat ingezoomde kaarten scherp blijven en het veel sneller is dan Ozi. Groet, Marcel.
0 Fakir Geplaatst 21 mei 2005 Geplaatst 21 mei 2005 (bewerkt) Als ik nu OzieCE gebruik op mijn PDA is de kaart altijd het zelfde georienteerd.Boven is altijd het noorden en de pijl, mijn huidige positie, draait bij een richtigsverandering. Is het nu ergens zo in te stellen dat de kaart draait ipv de pijl, net als bv in tomtom, daar draait de kaart ipv de pijl ..?? <{POST_SNAPBACK}> Compegps(land) voor de PC kan het. Misschien kan de PDA versie het ook (Compegps Pocket Land).<{POST_SNAPBACK}> Fakir schrijft: Klopt, en mijn buurvrouw kan het ook. Die draait altijd de kaart zo dat de pijl naar boven wijst. Echt, dat kan ze heel goed. Maar volgens mij was de vraag of OziCE dat ook kon. 24 mei 2005 bewerkt door Fakir
0 JandeBeHanger Geplaatst 21 mei 2005 Geplaatst 21 mei 2005 Als ik nu OzieCE gebruikop mijn PDA is de kaart altijd het zelfde georienteerd.Boven is altijd het noorden en de pijl, mijn huidige positie, draait bij een richtigsverandering. Is het nu ergens zo in te stellen dat de kaart draait ipv de pijl, net als bv in tomtom, daar draait de kaart ipv de pijl ..?? <{POST_SNAPBACK}> Ik denk dat de programmeur die funktie express achterwege heeft gelaten omdat dit nogal wat rekentijd vergt bij forse kaarten.
0 Fakir Geplaatst 21 mei 2005 Geplaatst 21 mei 2005 (bewerkt) Ik denk dat de programmeur die funktie express achterwege heeft gelaten omdat dit nogal wat rekentijd vergt bij forse kaarten.<{POST_SNAPBACK}> Fakir schrijft: "Dat is nu precies wat ik ook denk." Een beetje kaart is groot van geheugen en een PPC is een leuk apparaat maar met grote kaarten heeft hij eigenlijk power te weinig. Dus alles wat extra rekenkracht vergt wordt dan uit een programma gesloopt. 24 mei 2005 bewerkt door Fakir
0 dmace Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 hmm, maar andere pakketten kunnen het wel, en met dezelfde kaarten en mapfiles als Ozi. Laat het vooral de ontwikkelaar van Ozi weten dat je dit een gemis vindt. Wie weet komt het dan in de volgenden versie.
Vraag
Gast harry.rb
Beste lezers,
Als ik nu OzieCE gebruikop mijn PDA is de kaart altijd het zelfde georienteerd.
Boven is altijd het noorden en de pijl, mijn huidige positie, draait bij een richtigsverandering.
Is het nu ergens zo in te stellen dat de kaart draait ipv de pijl, net als bv in tomtom, daar draait de kaart ipv de pijl ..??
Bij voorbaat dank
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten