inkesa Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 We zijn bezig een nieuwe cache te plaatsen maar ik kan nergens meer het formulier vinden Als ik op cache maken klik dan kom ik wel alle andere informatie tegen maar geen formulier!! Dit was anders makkelijker te vinden. Wie kan me de link sturen zodat we de cache kunnen maken. Groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Ga naar een cache van jezelf en klik dan op EDIT LISTING. In dat scherm klik je naast de naam van je cache op NEW. En nu zie je het formulier. Ennuh, bedankt voor de voorkennis heh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 16 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2005 bedankt quaerens we waren al zo lang aan het zoeken want ze hebben een hoop veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Villadora Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Weet je misschien ook waar kun je deze vinden als je een eerste cache wilt plaatsen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 http://www.geocaching.com/hide/report.aspx Oké, nu zijn alle vragen beantwoord, nu snel het draadje onleesbaar maken zodat de geheime info van InKeSa niet verder bekent wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Watjes Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 http://www.geocaching.com/hide/report.aspxOké, nu zijn alle vragen beantwoord, nu snel het draadje onleesbaar maken zodat de geheime info van InKeSa niet verder bekent wordt. <{POST_SNAPBACK}> Tsja, maar als fietser heb je zelfs met uren voorsprong amper kans op een maagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 (bewerkt) http://www.geocaching.com/hide/report.aspxOké, nu zijn alle vragen beantwoord, nu snel het draadje onleesbaar maken zodat de geheime info van InKeSa niet verder bekent wordt. <{POST_SNAPBACK}> Tsja, maar als fietser heb je zelfs met uren voorsprong amper kans op een maagd <{POST_SNAPBACK}> Lees de logs voor Wind & co er eens op na zou ik zeggen. En trouwens, als je 'm eerder door hebt èn nog eens met de auto komt, daar fietst niemand tegenop. 16 mei 2005 bewerkt door Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 16 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2005 Nou allemaal bedankt hoor maar jullie moeten toch wachten totdat hij goedgekeurd word ! En we hebben hem nog niet op actief staan moeten eerst ff proeflopen. Dus nog ff geduld groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertje Geplaatst 16 mei 2005 Share Geplaatst 16 mei 2005 Tsja, maar als fietser heb je zelfs met uren voorsprong amper kans op een maagd Nou, het is Quaerens toch maar mooi 9x gelukt, en mij al 10x. Ja, soms moet je een keertje vroeg opstaan en niet altijd willen uitslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden