de Roode Lantaarn Geplaatst 8 juni 2005 Geplaatst 8 juni 2005 Ik heb vanavond tijdens het koken weer eens nagedacht. (Dat doe ik vaker op woensdag, maar met wisselend resultaat ). Offtopic:> Slaat het resultaat nu op het denkwerk of de kookkunst van een Vos?
De Roode Loper Geplaatst 9 juni 2005 Geplaatst 9 juni 2005 (bewerkt) Zo lang de Fee te ziek is zal dat dus even achterwege blijven. <{POST_SNAPBACK}> OFF TOPIC In ieder geval beterschap. ON TOPIC 10 juni 2005 bewerkt door De Roode Loper
Kruimeldief Geplaatst 9 juni 2005 Geplaatst 9 juni 2005 Ik heb vanavond tijdens het koken weer eens nagedacht. (Dat doe ik vaker op woensdag, maar met wisselend resultaat ). Offtopic:> Slaat het resultaat nu op het denkwerk of de kookkunst van een Vos? <{POST_SNAPBACK}> De een zal dan willen dat hij vaker kookt en de ander hoopt dat hij nooit meer kookt. Zo lang de Fee te ziek is zal dat dus even achterwege blijven. <{POST_SNAPBACK}> OFF TOPIC In ieder geval beterschap. ON TOPCI <{POST_SNAPBACK}> Bedankt, ook namens de Fee En dan nu maar weer ontopic We leven allemaal onder dezelfde hemel maar we hebben niet dezelfde horizon.
Aanbevolen berichten