Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Valt het ook onder cache-ongelukjes als je een cachecontrole doet en er blijkt ineens een flinke plas water onder je auto te liggen?

Ik dacht dat jij een eend (GC1W95P) had.

Anders misschien direct een tip. Nooit meer een lekke radiateur iig,

bewerkt door gpseend
Geplaatst

Wat we hier posten zijn de ongelukken die gelukkig doorgaans goed aflopen.

Deze liep slechter af, de (bij mijn weten) eerste geocachedode is een feit...:

Nieuwsbericht 1 Nieuwsbericht 2

Ik hoop dat ons in Nederland dit soort berichten gespaard blijven...

Het ongeluk moet gebeurd zijn op zoek naar 1 van deze caches.

RIP voor de bewuste cacher... en sterkte voor de nabestaanden.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Na een behoorlijk waardeloze nacht vannacht, met net zo waardeloos weer, kwamen we vermoeid en nat tot op het bot weer terug bij de auto's.

Het eerste waardeloze teamlid was al snel vertrokken en de andere waardeloze gasten bleven nog even nakletsen. Zoiets waardeloos hadden we nog nooit meegemaakt...

Het zou echter nog waardelozer worden. Want meteen toen we bij de auto's aankwamen hield het op met regenen (ook weer zoiets), dus tijd om die kletsnatte jas in de kofferbak van mijn stationcar te mikken.

Even de -inmiddels ook doorweekte- apparaten (GPS, GSM, PDA en nog wat van die waardeloze zooi) uit de jaszakken halen en we kunnen zo op weg.

Huntertje vraagt me, terwijl ik de kofferbak dichtgooi, of mijn kofferklep apart van de centrale vergrendeling werkt, omdat ik die nog open had, terwijl de rest van de deuren op slot zit..

Euh nee, die werken tegelijk... Oei... En ja hoor, alles op slot en (dat had je vast al geraden) de sleutels nog in mijn jaszak, die in de kofferbak ligt... :rolleyes:

Wat nu??? Dan blijkt zo'n auto toch ineens een onneembaar ford (geen typfout maar een woordspeling) te zijn. ANWB bellen, wordt er gesuggereerd. Nee daar ben ik geen lid van. Maar wacht eventjes... Mijn vrouw heeft een abonnement bij RouteMobiel afgesloten en ze vertelde me ooit dat dat abonnement ook voor mijn auto gold... Ok, dus RouteMobiel gebeld. Daar was het kenteken niet bekend. Hmm, lastig. Blijkt dat het abonnement niet voor beide auto's geldt, maar alleen die van mijn vrouw. Maar geen probleem hoor, ik kon "lid-langs-de-weg" worden. Of ik dan even € 150,-- plus administratiekosten wilde aftikken, vermeerderd met de kosten voor de monteur die dan zou komen. :thumbup:

Euh, ik heb een Mondeo van 12 jaar oud, die op de planning staat om binnen nu en een week vervangen te worden. Maar goed, ik word teruggeschakeld naar de frontdesk, zoals dat daar noemen, en de dame aan de lijn wil mijn gegevens noteren, als de verbinding wegvalt. :no:

Toen was voor mij de maat vol, ik heb een steen gepakt en daarmee de rechterachterruit van de auto eruit gemept. Taai ruitje trouwens, dat wel. Want ik weet wel, dat als ik een ruitje op de sloop op de kop tik (nee niet INtik) en die er zelf inzet, ben ik minder kwijt dan als ik die RM gast laat opdraven. Dus zijn we met een open achterruit weer huiswaarts gereden...

Positief: het regende niet meer, dus het bleef wel droog binnen...

Kortom... waardeloos allemaal!

Geplaatst
Na een behoorlijk waardeloze nacht vannacht, met net zo waardeloos weer, kwamen we vermoeid en nat tot op het bot weer terug bij de auto's.

Het eerste waardeloze teamlid was al snel vertrokken en de andere waardeloze gasten bleven nog even nakletsen. Zoiets waardeloos hadden we nog nooit meegemaakt...

Het zou echter nog waardelozer worden. Want meteen toen we bij de auto's aankwamen hield het op met regenen (ook weer zoiets), dus tijd om die kletsnatte jas in de kofferbak van mijn stationcar te mikken.

Even de -inmiddels ook doorweekte- apparaten (GPS, GSM, PDA en nog wat van die waardeloze zooi) uit de jaszakken halen en we kunnen zo op weg.

Huntertje vraagt me, terwijl ik de kofferbak dichtgooi, of mijn kofferklep apart van de centrale vergrendeling werkt, omdat ik die nog open had, terwijl de rest van de deuren op slot zit..

Euh nee, die werken tegelijk... Oei... En ja hoor, alles op slot en (dat had je vast al geraden) de sleutels nog in mijn jaszak, die in de kofferbak ligt... :thumbup:

Wat nu??? Dan blijkt zo'n auto toch ineens een onneembaar ford (geen typfout maar een woordspeling) te zijn. ANWB bellen, wordt er gesuggereerd. Nee daar ben ik geen lid van. Maar wacht eventjes... Mijn vrouw heeft een abonnement bij RouteMobiel afgesloten en ze vertelde me ooit dat dat abonnement ook voor mijn auto gold... Ok, dus RouteMobiel gebeld. Daar was het kenteken niet bekend. Hmm, lastig. Blijkt dat het abonnement niet voor beide auto's geldt, maar alleen die van mijn vrouw. Maar geen probleem hoor, ik kon "lid-langs-de-weg" worden. Of ik dan even € 150,-- plus administratiekosten wilde aftikken, vermeerderd met de kosten voor de monteur die dan zou komen. :no:

Euh, ik heb een Mondeo van 12 jaar oud, die op de planning staat om binnen nu en een week vervangen te worden. Maar goed, ik word teruggeschakeld naar de frontdesk, zoals dat daar noemen, en de dame aan de lijn wil mijn gegevens noteren, als de verbinding wegvalt. :no:

Toen was voor mij de maat vol, ik heb een steen gepakt en daarmee de rechterachterruit van de auto eruit gemept. Taai ruitje trouwens, dat wel. Want ik weet wel, dat als ik een ruitje op de sloop op de kop tik (nee niet INtik) en die er zelf inzet, ben ik minder kwijt dan als ik die RM gast laat opdraven. Dus zijn we met een open achterruit weer huiswaarts gereden...

Positief: het regende niet meer, dus het bleef wel droog binnen...

Kortom... waardeloos allemaal!

Wat een waardeloos verhaal, had mij ook kunnen gebeuren. :rolleyes:

Geplaatst
@atari

Jammer datik dit deel van de tocht gemist heb. Ga ook altijd te vroeg naar huis bij een feestje :thumbup:

Some guys have all the fun.. :rolleyes:

Geplaatst
Dus je hebt letterlijk je eigen glazen ingegooid. :rolleyes:

Inderdaad flink waardeloos, neem in het vervolg een gasslang mee. :thumbup:

Ja ik doe mijn best om jou te evenaren :no:

Geplaatst
Hm, ik neem het op in het hulpmiddelenlijstje:

r ..................... (voor als de originele binnen ligt).

PN

knap waardeloos dan...

Geplaatst
Hm, ik neem het op in het hulpmiddelenlijstje:

r ..................... (voor als de originele binnen ligt).

PN

je hebt er een neusje voor. Je blijft geniaal

Geplaatst

Even het vervolg, hoe is het met de schade, door mijzelf veroorzaakt bij Waardeloos, afgelopen?

Vanmiddag naar de sloop geweest, daar een ruitje uit een zelfde Mondeo gedemonteerd en thuisgekomen het ruitje in mijn eigen auto gezet. Al met al inclusief heen en weer rijden anderhalf uur bezig mee geweest. Kosten: € 15,00... plus nog ongeveer € 1,20 aan LPG...

Geplaatst
Even het vervolg, hoe is het met de schade, door mijzelf veroorzaakt bij Waardeloos, afgelopen?

Vanmiddag naar de sloop geweest, daar een ruitje uit een zelfde Mondeo gedemonteerd en thuisgekomen het ruitje in mijn eigen auto gezet. Al met al inclusief heen en weer rijden anderhalf uur bezig mee geweest. Kosten: € 15,00... plus nog ongeveer € 1,20 aan LPG...

ironie aan

Nou ja zeg, dat is pas echt waardeloos. Doe je zo je best en heb je nog niet eens een deuk in een pakje boter geslagen. WAARDELOOS. :dribble:

ironie uit

gelukje bij een ongelukje, blij dat je het letterlijk en figuurlijk droog hebt kunnen houden :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...