Prof. Y. Lupardi Geplaatst 6 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2008 De auto-TB's zijn binnen en ik heb kunnen becijferen wat ze nu gaan kosten. Je krijgt voor je geld: 1 Travel Bug (de normale met dus 2 tags) en hierbij passend kwa nummer: 2 decal stickers De prijs geworden: 11 euro. Ik heb er voldoende om alle liefhebbers de komende weken te voorzien. Dus kom maar op met bestellen via de goodiesshop page. Dat is: even klikken op mijn ondertekening van dit bericht en bij 'opmerkingen' uw wensen uiten. Verder: er zijn nog diverse Travel Tags beschikbaar in kleur of camo voor 6 euro per stuk. Ze gaan snel op!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 6 juni 2008 Share Geplaatst 6 juni 2008 Zij die al een bestelling via het forum hebben gedaan, worden ook geacht deze nog eens te doen via de shop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 6 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2008 Net zoals met de TB-patches zal ik iedereen die op dit forum blijk gaf van belangstelling voor een auto-TB een PM sturen opdat zij via de shoppage bestellen. Eigen initiatief mag ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 6 juni 2008 Share Geplaatst 6 juni 2008 Je bent een beste vent :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 7 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2008 Hedenochtend blijkt dat er al zoveel TB patches besteld dat ze OP ZIJN (ik heb nog 3 camo exemplaren) Volgende week heb ik weer een verse lading. Sorry allemaal: zo'n aanschafbehoefte had in niet ingeschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2008 Doordat de bron van de patches ook even droog lag, heb ik pas heden de verse Travel Patches binnen gekregen. In kleur en in camo. Er kan dus weer volop besteld worden via de shoppage . Let wel: even opgeven in het 'opmerking-veld'. De webpage is nog niet up to date gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2008 Voor de echte vreselijk fanatieke cache-makers heb ik momenteel 3 (drie) van die miezerig kleine nano-caches (zwart). Ik verkoop ze met een setje reservelogboekjes. Er zijn heden ook weer een paar groene en zwarte petten beschikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 31 juli 2008 Share Geplaatst 31 juli 2008 Zijn de "groene" logboekjes" er niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2008 Nee helaas. Ik had gewenst om goedkope waterbestendige logboekjes te kunnen leveren maar helaas ze zijn niet meer te vinden voor een prijs die redelijk is. En het heeft ook lang geduurd (door de prijs?) voordat ik al de groene boekjes kwijt was. Dus ik ga er niet meer achteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 2 augustus 2008 Share Geplaatst 2 augustus 2008 Hey Prof, Zijn er op dit moment nog dingen die je op voorraad hebt, maar niet op de pagina staan vermeld? Wil namelijk een sticker voor nummerbord gaan bestellen, maar wellicht heb je nog andere leuke/nuttige dingen en dan kan ik dat meteen mee bestellen. Alvast bedankt Patje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 2 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2008 Uit de USA hebik liggen: 2 card games 1 frog pop klein potloden 1 truckers hat 2 groene petten verder camo -tape 1 nano cache met reserve logrolletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 2 augustus 2008 Share Geplaatst 2 augustus 2008 Uit de USA hebik liggen:2 card games 1 frog pop klein potloden 1 truckers hat 2 groene petten verder camo -tape 1 nano cache met reserve logrolletjes pb is onderweg ........groeten de zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 september 2008 Auteur Share Geplaatst 4 september 2008 Ik heb er niet over rondgetoeterd maar de Auto-TB's waren afgelopen maand uitverkocht geraakt en de levering vanuit de USA verliep moeilijk en traag (productie en communicatie problemen tgv. vakanties) Nu zijn ze er weer, dus liefhebbers: kom maar op! Tevens is er nu een application-manual (een papiertje) oftewel gebruiksaanwijzing in het Engels bij iedere levering. Nog een puntje over fire-needles: soms worden die in stammen van bomen geprikt zodat de lichtbundel recht op de top schijnt. Dat werk niet goed. Ze moeten echt zijwaards aangestraald worden. Met de Trail Tack punaises is het juist: recht aanstralen. Nog iets: tijdens het nestseizoen zijn er diverse vogeltjes die glinsterdingen verzamelen, zelfs al zijn onze fire-needles prikkelig, dat houdt ze niet tegen kennelijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 4 september 2008 Share Geplaatst 4 september 2008 Nog iets: tijdens het nestseizoen zijn er diverse vogeltjes die glinsterdingen verzamelen, zelfs al zijn onze fire-needles prikkelig, dat houdt ze niet tegen kennelijk.... Dat is natuurlijk goed nieuws voor de business Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ameiva Geplaatst 4 september 2008 Share Geplaatst 4 september 2008 Het vorige draadje is wat oud en dichtgesneeuwd met off-topic. Ik begin dus weer vers. Kunnen jullie die T-shirts met 'Focus' ook leveren? Groet, Ameiva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden