Spring naar bijdragen

76C GOEDKOOP


Gast hornet911

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie op ebay meerdere GOEDKOPE GPS'sen staan, oa. deze 76C MET metroguide:

 

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?V...Bay_Pr4_PcY_BIN

 

Spaanse verkoper, kan ik dit vertrouwen??

De man heeft 175 recenties (linksboven in de hoek). Daar staan er een aantal niet blije tussen, maar de meeste klinken oke.

175 stuks is niet veel, maar het is ook niet z'n eerste verkoop. Ikzelf zou ervoor gaan.

Ik weet niet wat je goedkoop vindt, maar 345 Euri voor een 76C is best een hoop geld.

Vergeet niet dat het hier een veiling betreft. Die gaan meestal 3000% omhoog in het laatste halfuurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gezegt E-bay is een veiling dus goed opletten.

 

Als je echt interesse hebt.

 

Pas gaan bieden in de laatste vier minuten.

Je maximum van te voren goed overwegen.

Sluit alle explorer schermen en je e-mail progjes af zodat je een snelle verbinding hebt met E-bay.

Laatste minuten konstant op refresh/vernieuwen button drukken.

 

Op deze manier hebben wij al veel Lego (offtopic) en een magellan sportrak map voor 141 euro gekocht.

 

Kijk van te voren ook even naar de mogelijkheid van betalen. Voorkeur geniet vaak PapPal. Maak desnoods ook daar vast een account voor aan.

 

Object loopt af over 1uur50.

Zie nu net dat dit een vaste prijs is (nu kopen) dus vergeet voor dit object maar even het bied verhaal.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas gaan bieden in de laatste vier minuten.

Je maximum van te voren goed overwegen.

Hehehe, dan ben je gewoon te vroeg.

 

Je bepaalt wat je er maximaal voor wilt geven. Dat voer je in op de invulpagina. Die heb je gewoon klaar staan. Je zorgt dat je ingelogd bent met je password etc etc. Je hebt een 2e scherm open met de laatste stand. Die pagina laat je iedere 10 seconden verversen.

Niet al bij de laatste 4 minuten doen maar de laatse 10 a 20 seconden.

Vul dus niet het bedrag in dat net hoger is dan wat er het laatst geboden is, maar het bedrag dat je dus maximaal wilt betalen. Dat heeft de laatste bieder ook gegarandeerd gedaan. Hij staat bv op 375 dollar maar de man heeft als maximum bv al 400 staan of nog meer.

 

Ik bied soms een uur van tevoren net hoger als dat er geboden is. Gewoon om te zien of er actie ondernomen wordt. Als ik het echt hebben wil ga ik ervoor zitten en doe alles zoals boven omschreven. De laatse 5 seconden gooi ik mijn maximum online.

 

Dat de man een score van 175 heeft, zegt niets. het gaat erom hoeveel % er goed is.

Ik heb in al die jaren maar een score van 104, maar 99,1% is tevreden. Ofwel van de 105 stemmen was er 1 negatief. En die ene negatieve was iemand die niet thuis was toen de psotbode kwam en het afhaalbriefje niet heeft gezien.

105 zegt ook niets omdat iedere aankoop of verkoop aan dezelfde persoon maar 1 x geteld wordt.

Heb in 2004 345 x score 100% gehaald.

(ff mezelf pochen :lol1: )

 

Maar goed ik zie dat het ding voor 354 euro is weggegaan en dat de verkoper daarbij 35 euro verzendkosten wil hebben dus, 389 euro. Lijkt me niet echt super goedkoop.

Betaal liever 200 euro meer in Nederland met de nederlandse service en de Nederlandse garantie. Ik denk namelijk niet Sailtron je garantie verleent op een grijze import. Ik weet het wel zeker :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...