Gast kiskeger Geplaatst 25 april 2005 Share Geplaatst 25 april 2005 Ik heb van de bruine beren de E-Mail ontvangen voor de kaarten (om zelf te maken) Ik kan alleen de bijlage niet openen.Ligt dat aan mij of!!!!kiskeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 25 april 2005 Share Geplaatst 25 april 2005 Deze vraag hoort in het draadje van de eigen kaarten maken thuis, en niet in een nieuw topic. (misschien dat een modje hem even wil verplaatsen?) Attachment is in PDF-formaat, dat je kunt lezen met de gratis te downloaden Adobe Acrobat Reader op www.adobe.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 april 2005 Share Geplaatst 25 april 2005 Ik heb van de bruine beren de E-Mail ontvangen voor de kaarten (om zelf te maken)Ik kan alleen de bijlage niet openen.Ligt dat aan mij of!!!!kiskeger Het zou kunnen zijn dat je een beveiligingsinstelling in Outlook Express ingeschakeld hebt staan. Je kunt e.e.a. verhelpen door binnen Outlook Express het vinkje (onder Extra-Opties-Beveiliging) bij de regel "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" weg te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden