masterchef Geplaatst 24 april 2005 Geplaatst 24 april 2005 Hallo is er een progje om een sreen image te rippen van mijn GPSr? Zo ja welk progje en hoe kom ik er aan? Greetz Masterchef.
BigBird Geplaatst 25 april 2005 Geplaatst 25 april 2005 Was dat niet G7towin? <{POST_SNAPBACK}> Klopt. hier is de link.
nl1ede Geplaatst 11 juni 2005 Geplaatst 11 juni 2005 (bewerkt) Ik gebruik zelf Snagit. Dat programma knipt van vaste, of door jou geselecteerde kaders een plaatje. speel er eens mee... 11 juni 2005 bewerkt door nl1ede
Kruimeldief Geplaatst 11 juni 2005 Geplaatst 11 juni 2005 Ik gebruik zelf Snagit. Dat programma knipt van vaste, of door jou geselecteerde kaders een plaatje. speel er eens mee... <{POST_SNAPBACK}> En daarmee kun je van het schermpje van je GPSontvanger een screendump maken? Volgens mij heb je GPSr over het hoofd gezien
Cachemier Geplaatst 11 juni 2005 Geplaatst 11 juni 2005 Indien je een recente "kleuren" Garmin hebt kan je dat doen met xImage
nl1ede Geplaatst 12 juni 2005 Geplaatst 12 juni 2005 Oeps, had dat ff niet gezien. Maar goed leg hem anders op de kop op je scanner, en scan hem in.
Kruimeldief Geplaatst 12 juni 2005 Geplaatst 12 juni 2005 Oeps, had dat ff niet gezien. Maar goed leg hem anders op de kop op je scanner, en scan hem in. <{POST_SNAPBACK}> Moet je wel en scanner hebben die bijvoorbeeld boeken kan lezen, ivm de "dikte" van het apparaat Goed, heb ff de titel van deze topic aangepast. Leest wat beter denk ik. Een goede zondebok is net zo waardevol als een oplossing.
masterchef Geplaatst 12 juni 2005 Auteur Geplaatst 12 juni 2005 Hej bedankt allemaal maar met mijn 60cs kan het met een progje wat er bij zit! Greetz Masterchef
Deebjes Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 je kunt het op 2 manieren doen 1 ste is printscreen toest op je toetsenbord daarna kun je het in elk document plakken met paste (cntrl v) 2 de met SnagIt Screen Capture makkelijk programma suc 6 de deebjes
Kruimeldief Geplaatst 14 juni 2005 Geplaatst 14 juni 2005 (bewerkt) je kunt het op 2 manieren doen 1 ste is printscreen toest op je toetsenbord daarna kun je het in elk document plakken met paste (cntrl v) 2 de met SnagIt Screen Capture makkelijk programma suc 6 de deebjes <{POST_SNAPBACK}> De topic heet: Software om screen image te maken van GPSontvanger De vraag is, hoe er dus een screendump, screenshot of screenimage gemaakt kan worden van hun (zijn) eigen GPSscherm. Niet van een een PCmonitor, Laptopscherm of van de toughscreen van een PPC Of... ik moet wat over het hoofd zien en misschien zijn er al GPSontvangers die een printscreentoets of de Control-V knopjes heeft.... Snagit is een paar berichten terug ook al genoemd en ook al gecorrigeerd. 14 juni 2005 bewerkt door Kruimeldief
Aanbevolen berichten